اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ صبح امروز در دیدار سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور فراجا با استاندار خراسان شمالی ، حسین نژاد بر اتمام سریع تر پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۴۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدرضا حسین نژاد اظهار داشت: در سفر رییس جمهور به استان پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان مورد توجه ویژه  قرار گرفت حتی در نشست اخیر با وزیر کشور باز هم این موضوع مورد توجه قرار گرفت.
حسین نژاد ، ایجاد همسویی و همفکری در میان مسئولان مربوطه را ضروری دانست تا این محور سریع تر به اتمام برسد زیرا فراوانی تصادفات در این محور است .
وی ، ایجاد مجتمع های رفاهی بین راهی را یک عامل مهم در کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت : در اهدای زمین و اخذ مجوز برای ایجاد این مجتمع ها کمک خواهیم کرد .
در ادامه نیز سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور فراجا نیز با اشاره به رصد آمار پنج ماهه تصادفات خراسان شمالی گفت: افزایش  ۲۲ درصدی تصادفات را در این پنج ماهه شاهد هستیم به طوری که استان خراسان شمالی از استان های با درصد افزایش بالای تصادفات قلمداد می شود و لذا شرایط مطلوب نیست.
وی اظهار داشت: استان خراسان شمالی به نسبت سایر استانها ظرفیت های مغفول دارد اما تمام دستگاه های اجرایی باید پای کار باشند که هدف از این سفر رصد این موضوع است.
سردار مومنی با بیان اینکه زیر ساخت های راه در این استان شرایط مطلوب ندارد ، گفت: باید از ظرفیت های کشوری هم استفاده شود.
وی ایجاد مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان را مورد توجه قرار داد و گفت : برای راه اندازی این مجتمع ها نیاز به استانداردهای لازم نیست چون هدف ما استراحت مسافران بین راه است به طوری که با راه اندازی بازارچه های محلی هم می توان با توقف اندک مسافران این حجم از تصادفات را کاهش داد.
وی خاطرنشان کرد: بیست و پنج درصد تصادفات در جاده ها و هفتاد و پنج درصد فوتی ها هم در جاده ها رخ می دهد که علاوه بر تقویت زیر ساخت ها باید فرهنگ سازی لازم هم انجام شود ./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها