فرمانده انتظامي شیروان ؛

کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی در شیروان

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامي شهرستان شیروان از شناسايي و دستگیری فردي كه با ارسال لینک جعلی اقدام به برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۰۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ" مجید یگانه پور " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکوائیه مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکي اش، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا شهرستان قرار گرفت. 
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد، مالباخته با اعتمادی بی جا بر روی لینک جعلی که از طریق پیامک دریافت کرده بوده است، کلیک می کند و پس از نصب نرم افزار، متوجه برداشت ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی خود می شود. 
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی و پی گیری های تخصصی متهم را در یکی از محله های شهرستان شناسايي و با دستور مقام قضائي حساب وی توقیف، ضمن این که مبلغ سرقتی به حساب شاکی عودت شد. 
سرهنگ "یگانه پور" به شهروندان توصیه کرد: با توجه به انتشار هشدارهای مکرر مبنی بر کلیک نکردن بر روی لینک های ناشناس که از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی برای افراد ارسال می شود انتظار می رود کاربران با دقت و هوشیاری بالا نکات پیشگیرانه کارشناسان پلیس فتا را سرلوحه فعالیت مجازی خود قرار داده و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سایبر با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره 096380 تماس بگیرند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها