صحنه‌سازی زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن جوان که با صحنه‌سازی می‌خواست قتل شوهرش را سکته قلبی نشان دهد، ناکام ماند و همراه مرد مورد علاقه‌اش بازداشت شد.
کد خبر: ۱۴۲۶۶۸۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، چهارماه قبل مرد جوانی بر اثر سکته قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران فوت شد‌. خانواده او که به مرگ وی مشکوک شده و متوجه رابطه عاشقانه عروس خانواده با مرد غریبه‌ای شده بودند نیمه دوم شهریور امسال به پلیس آگاهی تهران رفتند و از این مرد و زن شکایت کردند. در ادامه عروس خانواده و مرد مورد علاقه‌اش بازداشت و منکر قتل مرد جوان شدند. سرانجام چند روز پیش مرد جوان اعتراف کرد که دو برگ قرص برای بیهوشی خریده و به همسر مقتول داده و این زن با همان قرص‌ها شوهرش را کشته است. در جریان تحقیقات بعدی معلوم شد مقتول یک زمین و یک ویلا در شمال کشور هم داشته که با سند‌سازی همسرش قرار بوده این اموال هم به نام او منتقل شود‌.
​​​​​​​عروس خانواده دوباره به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و این بار به قتل اعتراف کرد و گفت‌: یک هفته بعد از آشنایی اتفاقی با شوهرم او به خواستگاری‌ام آمد و ازدواج کردیم. پسری نوجوان داریم و آرایشگرم. شوهرم الکلی بود و ترک نمی‌کرد همیشه‌اذیتم می‌کرد‌. چند بار قصد جدایی داشتم که نشد‌. درگیری و اختلاف‌های‌مان تمامی نداشت. از این وضع خسته بودم‌. با فرید چند ماه قبل از قتل شوهرم در مسیر آرایشگاهم به‌طور اتفاقی آشنا شدم و تلفنی در ارتباط بودیم و گاهی با هم ملاقات داشتیم. درباره زندگی‌ام و بدرفتاری‌ها شوهرم و الکلی بودن او برایش درددل می‌کردم، چون شوهرم طلاقم نمی‌داد تصمیم به قتل او گرفتم و موضوع را به فرید گفتم. ابتدا ترسیده بود اما با اصرارهایم قبول کرد و با او به مغازه عطاری در محله مجیدیه رفتیم و چند برگ قرص بیهوشی خریدیم، چون شوهرم دارو مصرف می‌کرد، ابتدا دوز داروهایش را تغییر دادم که حالش بد شود و فوت کند که زیاد تاثیر نکرد‌. به همین خاطر قرص‌های بیهوشی را در نوشیدنی ریخته و به او دادم که بدحال شد‌. برای این‌که کسی به من شک نکند او را به بیمارستان رسانده و به خانواده‌اش اطلاع دادم. همه تصور می‌کردند او سکته کرده است. بعد ارتباطم با فرید قطع شد تا راز قتل پنهان بماند. وقتی مهریه ۵۰۰ سکه‌ای را به اجرا گذاشتم خانواده همسرم فهمیدند که رابطه عاشقانه دارم و لو رفتم.
 محمد‌مهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف عروس خانواده، او و مرد همدستش در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
۰
۰
سخت شدن امکان طلاق این طبعات را هم دارد

نیازمندی ها