رئیس جمهور در تجمع مردم تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی:

هر قطره خون فلسطینی‌ها یک گام صهیونیست‌ها را به سقوط نزدیک می‌کند

رئیس‌ جمهور در اجتماع عظیم مردم تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: هر قطره خون فلسطینی‌ها یک گام صهیونیست‌ها را به سقوط نزدیک می‌کند و رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها نمی‌تواند شکست خود را جبران کند.
رئیس‌ جمهور در اجتماع عظیم مردم تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: هر قطره خون فلسطینی‌ها یک گام صهیونیست‌ها را به سقوط نزدیک می‌کند و رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها نمی‌تواند شکست خود را جبران کند.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب تهران گفت: امروز روز عزای عمومی برای ملت بزرگ ایران است. عزای عمومی برای امت اسلامی و عزای عمومی برای انسانیت و برای همه مردم آگاه و با وجدان است.

رئیس‌جمهور گفت: امروز عزای عمومی برای ارتکاب یک جنایت هولناک بدست انسان نماهاست که به تعبیر امیرالمومنین (ع) شکل آن‌ها شبیه انسان است، اما قلب آن‌ها حیوانی است.

رئیسی گفت: کدام انسان این جنایت هولناک را قبول می‌کند. کشتن زنان و کودکان و حمله به بیمارستان و حمله به بیمارستان پایان رژیم صهیونیستی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر شکست‌های امنیتی رژیم صهیونیستی یک نفرت عمومی در جهان نسبت به جنایات هولناک این رژیم ایجاد شده است و امروز کسی نیست که در جهان رژیم صهیونیستی را جنایتکار نداند. ۷۵ سال اشغال، تجاوز، ظلم و بیدادگری و ویران کردن خانه‌ها، کشتن زنان و زندان و شکنجه، تصرف و تجاوز به زمین‌های کشاورزی و این همه ظلم و ستم که توسط رژیم صهیونیستی انجام شده و حال تصور می‌کنند با این همه ظلم و ستم‌ها می‌توانند حق مردم فلسطین را از نادیده بگیرند. 

رئیس جمهور در تکمیل این بخش از اظهارات خود افزود: ابتدا با قراردادها، پیمان‌ها و شیوه‌های مختلف مذاکرات، جلسات و میز‌های مذاکره با سازمان‌های آزادی‌بخش، به هیچ کدام از قراردادهایی، چون کمپ دیوید، شرم و شیخ، اسلو پایبند نبودند و به تعبیر قرآن کریم این پیمان‌شکنان، به هیچ میثاقی وفادار نبودند.

مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی در هیچ زمانی کم‌رنگ نشده است

آیت‌الله رئیسی بیان کرد: تصور کردند می‌توانند حق مردم فلسطین و جنایت‌های خود را با عادی‌سازی روابط با کشور‌های منطقه سرپوش بگذارند و حق مردم را ضایع کنند و بر جنایت‌های بشمار خود سرپوش بگذارند، اما مردم فلسطین و مردم منطقه همواره فریاد زدند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هیچ زمان جریان ایستادگی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی کم‌رنگ نشده است یک روز انتفاضه اول، یک روز انتقاضه دوم و یک روز انتفاضه سوم و چهارم، اما جوانان با ایستادگی برابر جنایات رژیم صهیونیستی حبس و شکنجه‌ها را تحمل کردند و تاکنون دست از حقوق حقه خود برنداشتند.

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: با انقلاب شکوهمند اسلامی جریان مبارزات مردم فلسطین شکل دیگری به خود گرفت و آن‌ها را برای ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی مصمم‌تر و پیروزی را برای مردم فلسطین حتمی کرد.

وی یادآور شد که ملت فلسطین ایستادگی و مقاومت کردند به نحوی که ایستادگی و مقاومت آن‌ها باعث شد رژیم صهیونیستی دست به اقدامات جنایتکارانه بیشتری بزنند، اما آن‌ها همواره مقاومت کردند. جنگ سنگ تبدیل به جنگ با موشک شد، اما مردم مسلمان فلسطین از حق خود کوتاه نیامدند تا جایی که ظلم‌های رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین را به ستوه آورد و آن‌ها نشان دادند ابتکار عمل در این میدان به دست آن‌ها است و با عملیات طوفان الاقصی شکست بزرگی را بر پیکره دشمن وارد کردند.

حمایت ۶ دستگاه امنیتی دیگر از رژیم صهیونیستی

وی با بیان اینکه علاوه بر موساد ۶ دستگاه امنیتی دیگر از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها نمی‌تواند شکست خود را جبران کند.

رئیس جمهور گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر شکست نظامی، شکست امنیتی و اطلاعاتی داشت. ببنید چگونه نفرت عمومی در جهان نسبت به رژیم صهیونیستی و امریکایی ایجاد شده و این تنفری که مردم جهان نسبت به جنایات آن‌ها پیدا کردند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: همه انسان‌های با وجدان و آگاه امروز از این جنایت‌های هولناک نفرت دارند و این شکستی برای رژیم صهیونیستی و آمریکاست. امروز اجماع جهانی به وجود آمده و اجتماع نسبت به جنایتکار بودن رژیم غاصب که مرتکب این همه جنایات علیه زنان و کودکان شده است.

امروز ملت‌های مسلمان منتظر اقدام موثر هستند

رئیس جمهور از سازمان‌های بین المللی و کشور‌ها که این جنایات هولناک را محکوم کردند پرسید آیا محکوم کردن آن کفایت می‌کند و ملت‌ها به محکوم کردن راضی می‌شوند و آیا اعلام انزجار کافی است؟ بنابراین امروز ملت‌های مسلمان منتظر اقدام موثر هستند.

رئیسی گفت: علاوه بر شکست‌های امنیتی رژیم صهیونیستی یک نفرت عمومی در جهان نسبت به جنایات هولناک این رژیم ایجاد شده است و امروز کسی نیست که در جهان رژیم صهیونیستی را جنایتکار نداند.

رئیس جمهور این را هم گفت که حرکت سیاسی ارتباط و عادی‌سازی روابط با کشور‌ها دیگر موضوعیت خود را از دست داده است و امروز ملت‌های مسلمان و آزادزنان و آزادمردان جهان منتظر اقدام موثر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها