مشکلات 181 شرکت تولیدی و صنعتی بررسی شد

یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 19جلسه اصلی ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل شد که در پی آن مشکلات مربوط به 181 شرکت بررسی و منجر به تصویب 120 مصوبه موثر گردیده است.
کد خبر: ۱۴۲۶۴۹۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، غلامعلی دهشیری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد با بیان اینکه طی برگزاری 20 جلسه مقدماتی توسط کمیته تخصصی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی بررسی شده است، اظهار داشت: به منظور در دسترس بودن مدیران قضایی و همچنین رعایت کرامت انسانی فعالان اقتصادی، معاون دادستان یک روز در هفته را به حضور در واحدهای تولیدی اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با تأکید بر اینکه فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری نقطه امیدی برای فعالان اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی علاوه بر توجه به الزامات قانونی و رعایت حقوق عامه مخصوصا در حوزه محیط زیست، به حمایت و رفع مشکلات فعالان اقتصادی می پردازد.

وی ابراز کرد: در نیمه اول سال جاری تعداد 263 مطالبه از طریق سایت حامی بارگزاری و طی آن 103 مصوبه اخذ شده و 33 مورد از مشکلات هم با مکاتبه مرتفع شده است.

مسئول ارشد قضایی استان یزد در خاتمه سخنان خود عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همکاری و همدلی تمامی اعضای این ستاد تا کنون بیش از 16 هزار و 700 شغل ایجاد یا تثبیت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها