اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مديرعامل شركت عایق بام سالوک، از چالش مهم اين شركت در تامين آب مورد نياز براي توليد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۳۳۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

لعل حسن زاده، افزود: یکی از مهمترین چالش‌های مهم در ناحیه صنعتی عباس آباد اسفراین تأمین آب مورد نیاز می باشد.وي، اضافه كرد: این شرکت با مساحت 5 هزار متر مربع در زمینه تولید عایق‌های رطوبتی (ایزوگام) در ناحیه صنعتی عباس آباد اسفراین مشغول به فعالیت می‌باشد.
مديرعامل شركت عایق بام سالوک، ادامه داد: در زمینه زیر ساخت‌ها ، فقط مشکل جدی در تامين آب شرب داریم که چند سالی هست هنوز این مشکل رفع نشده است و به دلیل مشکل کم آبی متاسفانه هیچ نیرویي حاضر به کار در شرکت و نگهبانی نمی باشد و نيروها پس از مدتی ترک کار کرده اند.
لعل حسن زاده، اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی برای فعاليت سرمایه‌گذاران دارد.
وي، تصريح كرد: بر اساس قانون دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند که در این راستا نیازمند مساعدت و همراهی این دستگاه‌ها براي حمايت از توليدكنندگان و سرمایه‌گذاران هستیم.
مديرعامل شركت عایق بام سالوک در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: متاسفانه با تمام تلاشی که انجام دادیم و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه توانستیم  به مرحله تولید برسیم، اما با کمبود سرمایه جهت تامین ماشین آلات برای ادامه تولید مواجه شدیم و اگر چنانچه این روند ادامه پیدا کند شرکت رو به سمت نیمه فعال و حتی در آینده نزدیک غیرفعال شدن پیش می‌رود. علی‌رغم اینکه دو سال از بازدید فخر موحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از شرکت می‌گذرد ولی هنوز موفق به دریافت تهسیلات نشده ایم.
لعل حسن زاده همچنين تصريح كرد:  تا به حال این شرکت از هیج گونه تسهيلاتی استفاده نکرده و تمام سرمایه از بخش خصوصی تامین شده است.
وي، خاطر نشان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های مربوطه کمک جهت تامین سرمایه در گردش است تا  بتوانیم مانع خروج سرمایه هنگفت از استان شویم که متاسفانه تمامی محصولاتی که از سایر استان‌ها تهیه می‌شود، قابل قیاس با کیفیت محصولات داخلی استانی از لحاظ کیفیت نیستند فقط باید از داخل استان تولیدکنندگان حمایت شوند تا بتوانند فعال باشند و به تولید خود ادامه دهند و نقشی در توسعه بخش اقتصادی استان داشته باشند .
لعل حسن زاده، افزود: هر چقدر تولیدکنندگان فعالتر شوند توسعه اقتصادی استان و اشتغالزایی برای مردم داخل استان افزایش می یابد و سطح زندگی افراد بالاتر می رود. اگر سرمایه لازم جهت خرید کسری ماشین آلات تأمین شود با اشتعال زایی ۱۰ نفر مستقیم و ۱۰ نفر نیرو جهت نصب عایق، ۲۰ نفر اشتغال زایی دائم را خواهیم داشت./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدلله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها