سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان

درخشش پهلوانان خراسان شمالی در مسابقات مهارت‌های فردی و زورخانه‌ای کشور

خراسان شمالی ؛

دومین شعبه ارزی بانکی در خراسان شمالی افتتاح شد

اسدالله ابراهیمی _جام جم آنلاین _ دومین شعبه ارزی بانکی در استان خراسان شمالی افتتاح شد
کد خبر: ۱۴۲۵۴۱۴

به گزارش جام جم، آیین افتتاح دومین واحد ارزی بانکی متعلق به بانک سپه درخراسان شمالی ، به جهت رفع نیازهای فعالان اقتصادی در استان  در روز ۱۷ مهرماه افتتاح شد .

مدیر شعب بانک سپه خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت :   گشایش اعتبار و حواله وصولی، صدور ضمانت نامه بانکی و انواع خدمات ارزی بانکی به فعالان اقتصادی و متقاضیان از خدماتی است که با افتتاح این واحد ارزی  ارائه می شود.

سیامک ساعدی گفت: با توجه به اینکه استاندار خراسان شمالی سفری با هیات تجاری به روسیه داشته و ماحصل آن چندین تفاهم نامه بود، پیش بینی می شود مراودات اقتصادی افزایش یابد که فعالیت واحدهای ارزی بیشتر، می‌تواند تسهیلگر فعالیت فعالان اقتصادی باشد.

مدیرکل اقتصاد دارایی استان نیز در این مراسم اظهار کرد : از فعالان اقتصادی درخواست داریم تا بیش از گذشته به فکر منابع بانکی استان باشند.
رحمانی اضافه کرد: در حال حاضر نسبت منابع به مصارف بانک ها در استان خراسان شمالی منفی است و از فعالان اقتصادی در استان انتظار می رود  بیش از پیش به افزایش گردش منابع در استان کمک کنند.
وی تاکید کرد: اکنون شرایط سرمایه گذاری خارجی در کشور نیز بهبود پیدا کرده و تبادلات کالا و سرمایه گذاری ها نسبت به گذشته روند رو به رشدی دارد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها