همکاری‌های اتاق بازرگانی اصفهان و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گسترش می‌یابد؛

تجلیل معاون رئیس جمهور از عملکرد اتاق بازرگانی اصفهان

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خبر داد:

میزبانی از کودکان استان های همجوار در جشنواره فیلم کودک برای نخستین بار

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان برای نخستین بار میزبان تعدادی از کودکان و نوجوانانی شده که از استان های همجوار برای بهره مندی از این رویداد فرهنگی به اصفهان آمده اند.
کد خبر: ۱۴۲۵۸۵۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ میثم بکتاشیان با اعلام این خبر گفت: سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان یکی از رویکردهای اصلی خود را ایجاد فرصتی برای کودکان و نوجوانان محلات و مناطق کم برخوردار از برنامه ها و ظرفیت های این رویداد فرهنگی قرار داده است.


او افزود: در همین راستا، برای نخستین بار فرصتی فراهم کردیم تا تعدادی از کودکان و نوجوانان استان های هم جوار برای بهره مندی از برنامه های این جشنواره به اصفهان بیایند.
دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه طی روزهای گذشته کودکان و نوجوانانی از سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری مهمان اصفهان بوده اند، خبر داد: امروز نیز ظرفیتی بالغ بر چهار دستگاه اتوبوس از کودکان و نوجوانان استان یزد به اصفهان آمده اند تا ضمن تماشای برخی از فیلم های جشنواره در برنامه های فرهنگی و هنری جانبی جشنواره نیز شرکت کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها