شلیک مرموز به سینه مرد میانسال

مرد میانسال با شلیک گلوله در خانه‌اش در حالی فوت شد که با مشکوک بودن مرگ وی دو پسر جوانش به‌عنوان مظنون بازداشت شدند. 
کد خبر: ۱۴۲۳۶۷۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 23 و 38 دقیقه جمعه سی‌و‌یکم شهریور امسال مرگ مشکوک مردی میانسال از سوی ماموران کلانتری دربند به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد‌. با حضور تیم جنایی در محل، مشاهده کردند این مرد بر اثر اصابت گلوله به قفسه سینه‌اش فوت شده است.

با تحقیق از خانواده‌اش معلوم شد او با دو پسر جوانش اختلاف خانوادگی داشته و قبل از مرگش با آنها مشاجره لفظی داشته است. این در حالی بود که دو پسرش مدعی بودند پدرشان به خودش شلیک کرده و به زندگی‌‌اش پایان داده است. در جریان تحقیقات بعدی مشخص شد مرد فوت شده بازنشسته آموزش‌وپرورش بوده است. وقتی تیم جنایی خانه مرد فوت شده را بررسی کردند، متوجه شدند آثار خون ریخته ‌شده روی فرش و قرارگرفتن کلت کمری روی زمین کنار جسد به گونه‌ای بود که احتمال خودکشی وی را کمرنگ می‌کرد و به نظر می‌رسید او را کشته باشند. بنابراین همین شک باعث شد که دو پسر آن مرد در خانه‌شان بازداشت شوند. دو برادر جوان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شده و این بار مدعی شدند که پدرشان سابقه خودکشی داشته و پیش از این با خوردن قرص قصد خودکشی داشته که نجاتش دادند.

محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف‌های ضد و نقیض دوپسر، آنها در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها