برنامه های صداوسيمای مركز كرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

صدا و سيمای مركز كرمان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و قدردانی از رشادت های يادگاران هشت سال دفاع مقدس،برنامه های متنوعی را در هفته دفاع مقدس تدارك ديده است. 
کد خبر: ۱۴۲۳۵۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛"پلاک 43"ويژه برنامه هفته دفاع مقدس سیمای مرکز کرمان است که به پاسداشت حماسه شهدا و ايثارگران و خانواده معظم شهدا هرشب ساعت 21 به مدت 55دقیقه به صورت زنده  تقدیم مخاطبان دیارکریمان می شود.

پلاتو،کلیپ،شعرخوانی دفاع مقدس،نماهنگ و وله های موضوعی پخش گزیده ای ازفیلم های برجسته جشنواره دفاع مقدس،دعوت ازمیهمانان(بیان دستاوردهای دفاع مقدس و خاطرات با حضور فرماندهان سپاه،ارتش،نیروی انتظامی و. . .) گزارش،ارتباط با مخاطبین،ارتباط با مراکزدر جهت ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و الگوی رفتاری و عملی و رشادتهای شهدا،معرفی شهدای شاخص استان،تبیین جایگاه فرهنگ گذشت و ایثار درجامعه اسلامی با نگاهی به زندگی شهداء هشت سال دفاع مقدس،بررسی نگاه و نظر شهداء درمورد حجاب،تلاش رزمندگان دفاع مقدس تا مدافعان حرم برای حفظ تمامیت ارضی کشور،سیره شهداء و ایثارگران دردفاع از حریم ولایت،اهمیت ازدواج و فرزندآوری درنگاهی به زندگی رزمندگان و ایثارگراناز جمله بخش های این ویژه برنامه می باشد.

علاوه بر این،ويژه برنامه های تأمينی و ميان برنامه هاي مناسبتی،برنامه های صبح بخیرکرمان،زندگی زیباست،تازه شو،گفتگوی ویژه،ستاره ها،ره عشق نيز با حال و هوای دفاع مقدسی برای مخاطبان تهيه و پخش می شود. 

"خط مقدم"عنوان برنامه ای 55 دقيقه ای که هر شب ساعت 20  درهفته دفاع مقدس از صدای مركز كرمان پخش می شود و حماسه دفاع مقدس را از زوايای مختلف با حضور يادگاران دفاع مقدس بررسی می كند.
دراین برنامه باتوجه به روزشمار هفته دفاع مقدس باپیشکسوتان دفاع مقدس،خانواده شهداء،جانبازان، آزادگان ونیز نقش بانوان و وظیفه جوانان درحال حاضر ونیز حفظ وحدت ملی ودشمن شناسی ونقش بی بدیل عشایر وروستاییان در8سال دفاع مقدس پرداخته خواهد شدوبا گرامیداشت یاد وخاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به وظیفه ما در تحقق راه آن بزرگوار اشاره خواهد شد. 

معرفی عملیات هایی که رزمندگان استان کرمان در آن نقش بسزایی داشتند،آشنایی با سبک و سیره زندگی شهیدان استان،بیان دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس،معرفی شهیدان شاخص استان،خاطره گویی رزمندگان،قاسم هنوز زنده است از دیگر بخش های برنامه خط مقدم است. 

"پلاك "عنوان برنامه ای 30 دقيقه ای  است که ساعت 12 از صدای مركز كرمان پخش می شود و دعوت از همرزمان و خانواده شهدا،استفاده مناسب از بخشهایی از فیلم های دفاع مقدس،پخش صدای شاهد شهید در صورت وجود صحبتهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس،پيام های شهدا و خانواده های آنها از آيتم های این برنامه است.

همچنین ويژه برنامه های (خط مقدم ،پلاک)،برنامه های (کرمان سلام،حدیث روز،یک فیلم یک خاطره،یک روز یک مرد،کوچه شهید،خیابان جوانی ،کسی خونه هست،ایشوم،یادمان عملیات،خاطره ماندگار،شهیدان وشاهدان رادیو رفسنجان،نامه ای از گل سرخ ،یک داستان یک نمایش ،اوای پایداری ،گفتگو) نيز با حال و هواي  دفاع مقدس برای مخاطبان رادیو تهيه و پخش می شود.

مجموعه مستند کرمان در جبهه،مجموعه کمیک موشن با موضوع حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، اطلاع رسانی رویدادهای هفته دفاع مقدس ، مجموعه فتوکلیپ لنز و گزارش مردمی از گلزار شهدای کرمان،مستند کوتاه کرمان دُخت ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس،مجموعه ویدیو کامنت جان فدا با محوریت گزیده سخنان شهید سلیمانی پیرامون دفاع مقدس، پوسترهای روزانه ویژه هفته دفاع مقدس و مکملی برنامه های سیما وصدا از جمله برنامه های معاونت فضای مجازی در ایام دفاع مقدس می باشد. 

معاونت خبرمركز كرمان نیز با پوشش خبری مراسم های مختلفی که اين هفته در سطح استان برگزار می شود  و تهيه خبرهای گزارشی،ياد و نام ايثارگران و دلاورمردان سالهای پر افتخار دفاع مقدس را گرامی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها