مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:

تولید مرغ در خوزستان متناسب با جمعیت استان نیست

استاندار خوزستان با بیان اینکه با تمام توان ایستاده ایم تا نگذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر را بگیرد؛ گفت: همه امکانات دستگاه های استان برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.
کد خبر: ۱۴۲۳۰۴۱

جام جم آنلاین - خوزستان،علی اکبر حسینی محراب در جلسه پایش شهر اهواز اظهار کرد: طرح فاضلاب شهر اهواز به گونه‌ای سامان داده شود که ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و صنایع بزرگ در قالب ارزش افزوده و مسئولیت‌های اجتماعی در ساماندهی آب‌های سطحی با شهرداری همکاری کنند، عنوان کرد: رسیدگی به آب‌های سطحی وظیفه شهرداری است و باید در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام دهد.

استاندار خوزستان با تاکید بر استفاده از روش‌های تأمین مالی جدید در استان گفت: با فروش فاضلاب شهر به صنایع می‌توان برای استان تولید درآمد کرد.

حسینی محراب تصریح کرد: دست فضای سبز، نیروگاه‌ها و صنایع از آب کارون قطع شود و تأمین آب آنها از طریق خرید پساب فاضلاب صورت گیرد؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ورود جدی را در این زمینه داشته باشد تا با استفاده از دانش تیم‌های مطالعاتی قوی، گام‌های مثبتی در فروش پساب فاضلاب شهری و پساب صنعتی نیشکر برای استان برداریم.

وی افزود: موانع از سر راه مردم برداشته شود؛ جلسات مربوط به پایش شهر اهواز مرتباً برگزار شوند تا از سد مشکلات گذر کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه با تمام توان ایستاده‌ایم تا نگذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر را بگیرد، تصریح کرد: مردم آبگرفتگی را تحمل نخواهند کرد، از روز نخست همه امکانات متمرکز شود حتی اگر لازم باشد شهر را به چند حوزه فعالیتی تقسیم کنیم و مسئولیت هر بخش کار به دستگاه‌های ذی ربط سپرده شود.

 حسینی محراب با اشاره به بازگشایی مدارس در هفته آینده عنوان کرد: دانش آموزان ما نباید دغدغه ترافیک و سرویس مدارس راداشته باشند و با خیال راحت در کلاس درس حاضر شوند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش تمیزی مدارس را سرلوحه کار خود قرار دهد و با همکاری شهرداری و سایر دستگاه ها، فضای شهری را برای مدارس و دانشگاه‌ها در آغاز سال تحصیلی آماده کند.

استاندار خوزستان گفت: در صورت امکان ریل باس برای تردد خانواده‌ها فعال شوند، همه به کمک بیایند تا برای ایام بازگشایی مدارس فرزندان ما تغییرات فضا و زیبایی شهر را حس کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها