عزت اله افضلی به عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز منصوب شد.
عزت اله افضلی به عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز منصوب شد.
کد خبر: ۱۴۲۲۶۹۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز،طی حکمی از طرف استاندار البرز عزت اله افضلی به عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز منصوب شد.

 

در متن این حکم از سوی مجتبی عبداللهی استاندار البرز آمده است:

جناب آقای عزت اله افضلی سلام علیکم با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در گام دوم انقلاب اسلامی و با روحیه جهادی، قانومنداری، عدالت محوری، فسادستیزی و پاکدستی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام سیاست های دولت مردمی ایران قوی با بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بالقوه و مستعد در جهت توسعه شاخص های اقتصادی استان از جمله افزایش سرمایه‌گذاری، تولید، اشتغال، بهره وری، صادرات، ساماندهی، نظارت و تنظیم بازار فعال کردن واحدهای راکد و غیرفعال تولیدی در چارچوب قوانین و مقررات و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) برای خدمت به مردم شریف استان البرز کوشا باشید.

توفیق جنابعالی را در ایفای کامل وظایف سازمانی از درگاه خداوند منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواستارم.

عزت اله افضلی با مدرک دکتری مدیریت صنعتی که در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی فعالیت داشته به عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری به عنوان یک مدیر بومی استان معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها