مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

حضور سپاه پاسداران در کنار آموزش و پرورش ارزشمند و اثر بخش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان درهمایش ستاد ملی هم افزایی سپاه،بسیج و آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه حضور سپاه پاسداران درکنار آموزش و پرورش ارزشمند و اثر بخش است از اعزام بیش از ۴۰ هزار دانش آموز کرمانی به اردو های راهیان مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۲۶۹۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضارضایی،دراین همایش با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین موثرترین دستگاه فرهنگی کشوراست تاکیدکرد: همه نهاد های دولتی و غیر دولتی نسبت به آموزش و پرورش ماموریت و وظیفه دارند در فصل هشتم سند تحول بنیادین نیزکار ملی برای تحول در نظام تعلیم و تربیت مورد تاکید است. 

رضایی،تربیت انسانی متعهد،مومن،معتقد و تراز جمهوری اسلامی را مهمترین رسالت آموزش و پرورش دانست و افزود:توجه به آموزش و پرورش برنامه ریزی برای رشد و توسعه آینده کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به اردو های راهیان نور خوزستان خبر داد و افزود:آموزش و پرورش استان دراین زمینه رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است‌.

رضا رضایی،با تقدیر از تعامل و همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش گفت:همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش در زمینه اعزام دانش آموزان به اردو های راهیان نور قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش در استان کرمان هستنداظهار کرد:خوشبختانه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان همکاری موثری با آموزش و پرورش استان دارند و در رفع مشکلات و مسائل مختلف یاریگر ما بوده اند.

رضایی،با اشاره به آغاز عملیات ساخت اردوگاه راهیان مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان گفت:در صورت تکمیل این اردوگاه،روزانه می توان بیش از یک هزار دانش آموز از سراسر کشور را پذیرش کرد.

برپایه این گزارش:مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در همایش ستاد ملی هم افزایی سپاه،بسیج و آموزش و پرورش به نمایندگی از مدیران کل سراسر کشور به ایراد سخن پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها