پیشگامی کرمان در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

پیشگامی کرمان در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

بیش از ۲۵ درصد شهدای استان کرمان شهید فرهنگی و دانش آموز هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان رابر با بیان اینکه شهدامهم‌ترین الگو برای هویت بخشی دینی و ملی هستندگفت:بیش از ۲۵ درصد شهدای استان کرمان شهید فرهنگی و دانش آموز هستند.
کد خبر: ۱۴۲۳۸۶۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضارضایی،در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدای به ویژه شهدای فرهنگی و دانش و هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد:مقام شهدا درنزد خداوندبلند مرتبه است در قرآن نیز مقام شهید بارها گوشزد شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان ۲۱۹شهید فرهنگی و بیش از یکهزار و ۵۰۰ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی نموده است افزود:بیش از ۲۵ درصد شهدای استان کرمان فرهنگی و دانش آموز هستند.

رضایی،بیان کرد:شهدای معلم ودانش‌آموز چراغ راه امروز جامعه هستند،قابلیت گرفتن نور پرفروغ شهدا را در خودمان مهیا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دردوران دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است خاطر نشان کرد:اقتدارو امنیت کنونی کشور را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم.

رضارضایی،از برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی ویژه دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود:بیش از۱۲۰هزار دانش در سال تحصیلی گذشته در قالب اردو های راهیان مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.

وی تاکید کرد:باید بدانیم مدیون خون شهدا هستیم و باید برای مردم کار کنیم زیرا شهدا ناظر و شاهد بر کار ما هستند.

رضایی،بر تلفیق فعالیت های آموزشی و پرورشی درمدارس تاکید کرد و افزود:باید در راستای تربیت نسلی تمام ساحتی و در تراز جمهوری اسلامی به فعالیت های تربیتی و آموزشی توجه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان باتاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درمدارس بربرگزاری یادواره شهدا درتمامی مدارس استان تاکید کرد.

برپایه این گزارش:یادواره ۶شهید فرهنگی و ۴۱دانش آموز شهید شهرستان رابرباحضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها