ثبت درخواست سرویس مدارس با سامانه هوشمند سفیر مهر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه امسال مشکل تعداد راننده‌های سرویس مدارس نداریم، گفت: تمامی خدمات سرویس مدارس امسال بر اساس سامانه هوشمند سفیر مهر خواهد بود و باتوجه‌ به خواهان مکرر والدین که به هر دلیل نتوانسته ثبت درخواست کنند، ما مجدد سامانه را از روز یکشنبه بازگشایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۴۲۲۶۳۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ درخصوص سامانه هوشمند سفیر مهر سرویس مدارس، اظهار کرد: سامانه هوشمند سرویس مدارس اصفهان با نام سامانه "سفیر مهر" از ۶ لغایت ۱۳ شهریورماه جهت ثبت درخواست متقاضیان سرویس مدارس معرفی و تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد. تاکنون ۸۰درصد متقاضیان وارد سامانه شده و ثبت درخواست انجام داده‌اند.

وی درباره خانواده‌هایی که درخواست ثبت خود را هنوز به ثبت نکرده‌اند، افزود: کلیه والدینی که تاکنون وارد سامانه نشده و درخواست انجام ندادند، هرچه سریع‌تر به سامانه مراجعه کرده و درخواست خودشان را ثبت کنند؛ چرا که تمامی خدمات ما امسال بر اساس سامانه هوشمند "سفیر مهر" خواهد بود و باتوجه‌ به درخواست مکرر والدین که به هر دلیل نتوانسته ثبت درخواست کنند، ما مجدد سامانه را از روز یکشنبه بازگشایی خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه اطلاعات مربوط به یک هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۶ هزار و ۵۰۰ راننده در این سامانه بارگذاری شده است، گفت: بر اساس کارگروه ماده ۱۸ حداقل مبلغ پیش‌پرداخت، یک میلیون تومان و حداکثر ۲ میلیون تومان است. برخی از خانواده‌ها این مبالغ را به‌حساب شرکت‌ها واریز کرده و در سامانه نیز خوداظهاری انجام دادند. چنان که گروهی از والدین هنوز خوداظهاری نکرده‌اند خواهشمندیم اطلاعات را هرچه سریع‌تر در سامانه بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: امکان خدمات دانش‌آموزان توسط شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی در حال بررسی است و از طریق سامانه پیامکی به والدین اعلام خواهد شد. درصورتی‌که پیش‌پرداخت نداشتند، پیامک واریز وجه و شماره‌ حساب از طریق سامانه به والدین ارسال خواهد شد.

پرورش در خصوص ورود به سامانه، توضیح داد: با وارد شدن در سامانه از قسمت ورود کاربر، می‌توانند نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایند. در سامانه دو قسمت فیلد وجود دارد که یکی برای ثبت دانش‌آموزی و دیگری برای افرادی که ثبت‌نام انجام دادند و مجدداً می‌خواهند وارد شوند، است. این افراد باید از قسمت کاربر که نام کاربری همان کد ملی دانش‌آموز و رمز عبور نیز رمزی که قبلاً وارد شده‌ است. در صورت فراموش‌کردن رمز عبور خود از قسمت پایین صفحه می‌توانند مجدد رمز را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات دانش‌آموزان بعضاً به‌درستی وارد نشده است و ما امکان ویرایش را برقرار کردیم. یک‌سری پیامک انبوه برای خانواده‌ها ارسال شده است که در پنل کاربری خود وارد شوند و اطلاعات فردی و مدرسه را نیز تأیید نهایی انجام دهند. باتوجه‌ به گستردگی و وجود مدارس همنام ممکن است والدین مدرسه‌ای را که انتخاب کرده‌اند صحیح نباشد، در این صورت حتماً از تعیین مدرسه مطمئن شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای امسال مشکل تعداد راننده‌ نداریم، گفت: شرایط امسال بهتر از سال‌های گذشته است و زیاد مشکل راننده نداریم. تمام تلاش ما و همکاران در سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات بهتر به شهروندان در راستای هوشمندسازی و حمل‌ونقل دانش‌آموزی است.

وی درباره شرط سنی که رانندگان حداقل باید ۲۳ سال سن برای سرویس مدارس داشته باشند، گفت: رانندگانی که حداقل ۲۳ سال سن و گواهینامه پایه ۲ دارند که دو سال نیز از صدور گواهینامه آنها گذشته باشد و همچنین از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشند و آقایان دارای کارت پایان خدمت، می‌توانند در این سامانه اطلاعات خود را ثبت کنند و توسط سازمان شرکت حمل‌ونقل بررسی شرایط شود.

پرورش تصریح کرد: ارزیابی شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی به‌دقت انجام شده است و مدارس به شرکت‌ها اختصاص پیدا کرده و شرکت‌ها که مهم‌ترین رکن خدمات مدارس هستند از الان آماده شدند که از ابتدای مهرماه بحث سرویس‌دهی را انجام دهند. رانندگان محترم زیرمجموعه شرکت‌های حمل‌ونقل همیشه کمک کرده‌اند و امسال با آمادگی بیشتر در خدمت دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم هستند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها