استاندار ایلام خبر داد :

تردد ۹۲۰ هزار نفر از مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام خبرداد:

بیش از ۱۹ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در ایام پیاده روی اربعین بیش از 19 هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیس 110 به ثبت رسیده که این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.
کد خبر: ۱۴۲۱۵۸۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: پلیس با حداکثر توان و آمادگی در حال ارائه خدمت رسانی به زائران عزیز در حوزه سرزمینی استان ایلام است تا زائران بدون دغدغه و با در سایه امنیتی که ایجاد شده است به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به عموم مردم و زائران عزیز و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان از ابتدای شروع راهپیمایی اربعین بالع بر ۱۹ هزار تماس مردمی و زائران با مرکز فوریت‌های پلیسی به ثبت رسیده است.

سردار سلمانی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در طول مسیر محور‌های مواصلاتی به مرز مهران، تصریح کرد: این حجم از تماس‌های مردم با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به زائران را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.

فرمانده انتظامی استان در پایان از زائران خواست در طول مسیر از عجله و شتاب پرهیز و پس از ورود به کشور عزیزمان با استراحت کامل در مکان‌های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به شهر‌های خود باز گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها