استرداد کلاهبردار ۶۰۰ میلیاردی

جانشین رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهمی که به کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی از مردم در پوشش شرکت مهاجرتی اقدام کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۳۹۰


به گزارش جام‌جم، سردار رضا موذن در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی مدتی قبل در پوشش دو شرکت مهاجرتی شروع به کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی از مردم کرده و به خارج از کشور متواری شده بود که در ادامه با دستور مقام قضایی هماهنگی با پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این فرد به کشور انجام شد.
وی با بیان این‌که این فرد همراه همسرش دو شرکت مهاجرتی دایر کرده بود، گفت: متهم از این طریق با وعده اخذ اقامت و مجوز کار در خارج از کشور از بیش از ۵۰۰ نفر از ایرانیان، کلاهبرداری و مبالغی را از آنان دریافت کرده بود. جانشین رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با بیان این‌که متهم پس از کلاهبرداری به یکی از کشورهای منطقه متواری شده بود، گفت: متهم در یکی از کشورهای منطقه ردیابی و شناسایی گردید و حکم جلب بین‌المللی یا همان اعلان قرمز برای وی صادر شد. این فرد کمتر از هفت ماه از ارتکاب به کلاهبرداری و فرار، در کشور محل اختفا دستگیر شد و سرانجام صبح چهارشنبه از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ امام خمینی‌(ره) به کشور بازگردانده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سامان علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
۰
۰
چرا نام این کلاهبردار ذکر نشده؟
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها