رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد داوران عربستان مصاف دوستانه ایران برابر آنگولا را قضاوت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۲۱۱۶۴

به گزارش ایسنا، مهدی تاج عصر سه‌شنبه در حاشیه جلسه مدیران فدراسیون فوتبال و کادر فنی اظهار کرد: داور ایران و آنگولا عربستانی خواهد بود. ما در استرالیا با سران عربستانی هم گفت‌وگو کردیم. آقای یاسر هم مصاحبه‌ای انجام داد و هر دو طرف به دنبال حضور در دو کشور هستند. پنج سپتامبر یعنی یک هفته دیگه در این رابطه تصمیم گیری می‌شود یا قانون کشور ثالث لغو می‌شود یا این نوع میزبانی ادامه پیدا می‌کند اما به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم می‌گیرد. هنوز این مصوبه پا بر جاست اما من خوش‌بین هستم که لغو شود.

او ادامه داد: تیم‌های لیگ برتری اگر نتواند سال دیگر مجوز ملی بگیرند، نمی‌توانند در لیگ شرکت کنند. راه حل مشکلات، ارتباط دوستانه با آن‌هاست اما محکم پای قانون ایستاده‌ایم و باشگاه‌ها همه ضوابط را باید رعایت کنند. اگر کمیته رای بدهد باید قانون انجام شود. مسائل انضباطی باید رعایت شوند. باشگاه‌های تراکتور، پرسپولیس و استقلال گفتند اگر سقف بودجه نبود، هزینه تیم‌ها به ۱۰۰۰ میلیارد می‌رسید و این یعنی ورشکستگی باشگاه‌ها. البته این را هم باید بگویم که بازیکنان زحمت می‌کشند و شرافتمندانه کار می‌کنند. لطفا ادبیاتمان را هم درباره این قشر تغییر دهیم. از فوتبال هم دفاع می‌کنیم.

تاج درباره بحث حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها همچنین گفت: نامه‌ای از ایران به بخش حقوقی EBS رفت که کمک داور ویدیویی به ایران نیاید. کار بدی بود که از یک مجموعه داخلی ارسال شد. در بحث بانوان هم نگذاشتیم به سمتی برویم که برای فیفا حساسیتی به وجود بیاید. حق پخش هم بخش حیاتی فوتبال است. باید از صدا و سیما و مجلس تشکر کنم که در این رابطه همکاری کردند. مجلس در کمیسیون‌ها خیلی کمک کردند و در تلفیق هم تصویب شد. اگر در برنامه هفتم حق پخش نمی‌آمد به مشکل جدی برمی‌خوردیم.

او در ادامه گفت: از همه تشکر می‌کنم که همراه بودند و توانستیم برخی مسائل را حل کنیم. خدا را شکر دیگر فصل آشتی کنان است و همه چیز خوب پیش رفته است.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم درباره مشکل پرواز تیم ملی به بلغارستان برای انجام بازی دوستانه گفت: متاسفانه در ماهی هستیم که پروازها کم است. مسیر پروازی به بلغارستان باید در دو مسیر باشد. با این حال طی صحبت‌هایی که کردیم امیدوارم بتوانیم پرواز مستقیم بگیریم. در غیر این صورت شرایط سفر سخت است و این مسیر پروازی تعریف نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها