مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت کشور خبر داد:

درب صنعت نفت باید به روی جوانان باز شود

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت کشور در نشست هم افزایی، آموزشی و تربیتی مدیران صنعت نفت و مدیران مراکز علمی و آموزشی استان اصفهان که به میزبانی شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به تاثیر آموزش و پرورش در توسعه صنعت نفت کشور و آگاهی بخشی به مردم در رعایت الگوی مصرف گاز در سطح جامعه گفت: در همین راستا تفاهم نامه ای فی ما بین وزارت نفت و آموزش و پرورش منعقد گردیده که وظایفی برای هر کدام از نهادها تعریف شده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۰۵۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ حقیقی مقدم با تاکید بر اینکه سبک آموزش و پرورش باید به سمت یادگیری برود، گفت: دانش آموزان برای یادگیری بیشتر باید پیشرفت‌های صنعت را در عرصه‌های مختلف لمس کنند و امیدوار به آینده کشور باشند و در این راستا وظیفه ماست که شاخص های هویت بخش نظام را برای جوانان تبیین کنیم.

سیاست‌های شرکت نفت باید منطبق بر نیازهای جامعه باشد

وی با تاکید بر اینکه سیاستهای صنعت نفت کشور باید منطبق با نیازهای بروز جامعه باشد، گفت: شرکت نفت در ایجاد امیدآفرینی در بین جوانان کشور بسیار نقش اساسی دارد و یکی از راه‌های ایجاد امید آفرینی بازدید جوانان از صنعت نفت،  زیرساخت توسعه‌ایی و پیشرفت های این صنعت عظیم می باشد.

حقیقی مقدم گفت: در ۲۷ استان محور و دبیران ستاد پیشرفت را  مدیران عامل شرکتهای گاز همان استان ها قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در سه استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد محوریت با شرکت ملی نفت می باشد.

حقیقی مقدم ادامه داد: شرکت‌های گاز استانی باید در مرحله اول،  لیست جامع صنایع را در بخش‌های مختلف تهیه کرده و نسبت به آماده سازی محیطی برای بازدید و مشخص کردن ظرفیت پذیرش هر کدام از تاسیسات صنعت نفت و در نهایت نسبت به تربیت راویان پیشرفت برای روایتگری صحیح دستاوردهای صنعت نفت اقدام نمایند.

راویان پیشرفت باید متخصص و انقلابی باشند

وی با تاکید بر اینکه راویان صنعت باید متخصص در صنعت باشند گفت: دومین ویژگی راویان پیشرفت این است که در تبیین پیچیدگی‌ها بتواند صریح و با بیان شیوا مطالب را به خوبی ارائه نمایند.

حقیقی مقدم گفت: ۴ قشر هدف راویان پیشرفت کشور است، قشر اول دانشجو معلمان هستتد که استان اصفهان ۶ هزار و ۸۰۰ دانشجو معلم دارد و این قشر ظرفیت تربیت چند هزار دانش اموز را دارند، قشر دوم دانش آموزان استعدادهای درخشان هستند چرا که این قشر وارد دانشگاه‌های معتبرکشور می شوند، قشر سوم  ورودی‌های جدید دانشگاه ها هستند و در نهایت معلمان جوان زیر 35 سال جامعه هدف ما می باشند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها