در چهارمین روز از هفته دولت یک هزار و دویست واحد مسکن مهر در استان البرز با دستور رییس جمهور افتتاح شد.
در چهارمین روز از هفته دولت یک هزار و دویست واحد مسکن مهر در استان البرز با دستور رییس جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۳۸
به گزارش جام جم آنلاین البرز، استاندار البرز در مراسم افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن کشور که به صورت وبینار با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: در استان البرز بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ واحد در مسکن مهر ماهدشت و شهرک ابریشم شهرستان چهارباغ است.
عبدالهی افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن هم در شهرک مهستان ساوجبلاغ آماده بهره برداری است که تا چند روز آینده این طرح‌ها هم با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه همچنین بیش از ۲۰۵ طرح در شهرستان کرج امروز به بهره برداری رسید، افزود: برای افتتاح این طرح‌ها در دو بخش خصوصی و دولتی بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
عبدالهی افزود: افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی در منطقه کرج نو و مدرسه خیر ساز ۱۲ کلاسه در منطقه آق تپه مهرشهر از جمله طرح‌های به بهره برداری رسیده در شهرستان کرج است.
وی بیان داشت: با افتتاح واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان کرج هم بیش از ۷۰۰ شغل بصورت مستقیم برای متقاضیان ایجاد شده است.
استاندار البرز با اشاره به اینکه ۱۹ مدرسه تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد، افزود: از مجموع این طرح‌های آماده افتتاح ۹ مدرسه متعلق به شهرستان کرج است که با افتتاح این طرح‌ها از ابتدای مهر ماه دانش آموزان در مدارس جدید مستقر خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها