مراسم وداع با شیرمرد لاله‌جینی، حاج‌قربانعلی عسگری، پدر سه شهید بزرگوار و نماد صبر و سادگی با حضور باشکوه مردم قدرشناس این دیار برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۳۰

تشییع باشکوه پدر سه شهید دفاع مقدس

این پدر مؤمن و متدین در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزان و سرمایه‌های خود گذشت و در مسیر پاسداشت آرمان‌های نظام اسلامی و ارزش‌های دینی مقاوم، ولایی و پایبند انقلاب اسلامی بود.  وی روز شنبه در ۹۴سالگی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. مراسم تشییع و خاکسپاری این پدر شهید، دیروز با حضور جمعی از مسئولان استان، شهرستان و شهر لاله‌جین، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. در این مراسم مردم قدر شناس لاله‌جین پیکر مرحوم حاج قربانعلی عسگری را از مصلای امام‌خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای لاله‌جین تشیع و بدرقه کردند که پس از اقامه نماز، توسط حجت‌الاسلام «حبیب‌ا... شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، بر پیکر این مرحوم برای همیشه در آرامگاه ابدی‌اش و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت. 
شهید رجبعلی عسگری با عضویت رسمی سپاه، سال۱۳۶۰ در سرپل ذهاب، شهید محمدعلی عسگری سال۱۳۶۵ در ۱۹سالگی با عضویت بسیجی در ام‌الرصاص و شهید اسماعیل عسگری سال۱۳۶۵ در ۲۱سالگی با عضویت رسمی سپاه در منطقه عملیاتی فاو به

درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها