مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:

تولید مرغ در خوزستان متناسب با جمعیت استان نیست

استاندار خوزستان گفت: بدنه نیروهای روابط عمومی‌ های استان باید افراد جوان، تحولگرا، خوش فکر، شجاع و جهادی بوده و همواره بازگوکننده واقعیت‌ها باشند
کد خبر: ۱۴۱۹۷۰۶

جام جم آنلاین - خوزستان، علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه هستند، تاکید کرد: روابط عمومی‌ها از تکنیک‌های مدرن برای انعکاس و انتقال دستاوردها به مردم استفاده کرده و همواره بر مدار صداقت و راستی با جامعه ارتباط بگیرند تا به مثابه یک آینه تمام نمای انعکاس خدمات دولت عمل کنند.

وی افزود: بدنه نیروهای روابط عمومی‌ها باید افراد جوان، تحولگرا، خوش فکر، شجاع و جهادی بوده و همواره بازگوکننده واقعیت‌ها باشند و به هیچ عنوان مطلبی خلاف واقع به مخاطبان عرضه نکنند؛ هر چه صداقت در بیان بیشتر باشد، تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

حسینی محراب اظهار کرد: رسانه‌های معاند همواره از ترفندهای شیطانی استفاده می‌کنند اما ما همواره باید بر صداقت و اصول اخلاقی پایبند بوده و هرگز نباید به چنین ترفندهایی متوسل شویم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید جامعه مخاطب و نیازهای متنوع آن را شناسایی کرده و متناسب با این نیازها تولید محتوا داشته باشند تا در نتیجه بستر ارتباطی لازم را ایجاد کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: مدیران در تمام سال و به‌ویژه در ایام هفته دولت باید در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و محلات مختلف حضور یافته و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

استاندار خوزستان یادآور شد: دولت مردمی توجه ویژه‌ای به استان داشته به طوری که در سفر اول هیئت دولت ۳۴ همت، در سفر دوم ۱۸ همت و در قالب اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی و مسئولیت‌های اجتماعی ۱۵ همت به خوزستان اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها