سه فروند اسکله فلزی شناور مسافری و گردشگری به دست متخصصان داخلی در بندر شهید رجایی ساخته و وارد چرخه فعالیت‌های دریایی شد.
سه فروند اسکله فلزی شناور مسافری و گردشگری به دست متخصصان داخلی در بندر شهید رجایی ساخته و وارد چرخه فعالیت‌های دریایی شد.
کد خبر: ۱۴۱۹۶۷۵
هزمزگان-جام جم انلاین-سه فروند اسکله فلزی شناور مسافری و گردشگری به دست متخصصان داخلی در بندر شهید رجایی ساخته و وارد چرخه فعالیت‌های دریایی شد. معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این اسکله‌ها برای افزایش ضریب ایمنی رفت و آمد‌های دریایی و حمل و نقل راحت مسافر و گردشگر ساخته شده است. فریدون پیشدار با اشاره به اینکه این اسکله‌ها با کاربری پهلودهی قایق‌های کوچک طراحی و ساخته شده است افزود: مقدمات انتقال این اسکله‌ها به بنادر کنگ، مقام و لنگه در غرب استان که قابلیت گردشگری دریایی دارند فراهم شده است. وی گفت: طول این اسکله‌ها حدود ۲۰ متر طول و عرض آن‌ها پنج متر و یک و شش دهم متر هم ارتفاع دارد. معاون فنی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: این نوع اسکله‌ها دارای ۲ عرشه آزاد بوده که برای پهلوگیری قایق‌های کوچک طراحی شده است. پیشدار گفت: جنس بدنه اسکله‌ها از فولاد دریایی بوده و تمام مراحل طراحی و ساخت نیز بر اساس الزامات موسسات یادشده انجام گرفته است. وی افزود: با نصب و بهره‌برداری از این نوع اسکله‌ها ظرفیت پذیرش مسافر در غرب استان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش و ایمنی رفت و آمد مسافری ارتقا خواهد یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها