مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسلامشهر:

۱۳ درصد از جمعیت اسلامشهر مشمول طرح کالابرگ الکترونیک شدند

با فراهم شدن زیرساختهای لازم، اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح اسلامشهر، عملیاتی شد که در مرحله جدید اجرای این طرح همه خانوارهای دهک های اول تا سوم به همراه خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مشمول افزایش ۳۰ درصدی یارانه شدند.
کد خبر: ۱۴۱۹۶۳۸

بهنام امامی بیان کرد: براساس این طرح، اگر سرپرست یک خانوار مشمول طرح از ۴۰۰ هزار تومان یارانه دریافتی به ازای هر نفر، ۲۰۰ هزار تومان را صرف خرید ۱۱ کالای مشخص شده از فروشگاه های متصل به سامانه این طرح کند، به طور خودکار ۱۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر به یارانه وی افزوده خواهد شد.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ۱۰۷۲ فروشگاه در سطح شهرستان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت دارند، افزود: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می توانند برای اطلاع از فروشگاه های متصل به طرح و باقیمانده اعتبار خود برنامه شبکه ملی اعتبار به نشانی www.shoma.sfara.ir را نصب یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*را شماره گیری کنند.

این مقام مسئول با معرفی کالاهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: ۱۱ قلم کالا شامل شیر کم چرب، پنیر، ماست کم چرب، تخم مرغ، گوشت، مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، شکر، قند، حبوبات و گوشت منجمد گوساله در حال حاضر در طرح مشمول کالابرگ الکترونیک هستند که در فروشگاههای هدف مشخص و معرفی شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها