یزد- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از رصد جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی خبر داد و گفت: ایجاد زمینه های برگزاری انتخابات با شکوه مد نظر متولیان امر باشد.
کد خبر: ۱۴۱۹۳۵۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدحسین رحیمی زاده در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار داشت: طبق دستورالعمل واصله از مرکز، همه حوزه های قضایی ملزم به تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی هستند و رئیس کل دادگستری استان، دادستان های شهرستان ها را به عنوان حقوقدان عضو هیئت های اجرایی منصوب نموده است.

وی امید آفرینی را زمینه ساز جلب مشارکت مردم در انتخابات ذکرکرد و گفت: انتظار است نتایج حاصله از اقدامات مدیریتی و عملکردهای مثبت با استفاده از ظرفیت رسانه و با ظرافت در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از بررسی جرائم و تخلفات پر تکرار در انتخابات گذشته در جلسات آتی خبر داد وافزود: بررسی راهکارهای جلوگیری از تکرار جرائم و تخلفات با استفاده از آمار و اطلاعات انتخابات گذشته و تجربه متولیان انتخابات در سنوات قبل، اقدامی اثر گذار است که در دستور کار قرار دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها