هلدینگ صنایع مس افق کرمان اعلام کرد:

رشد ۳۹درصدی سود خالص فافق درسه ماهه ابتدایی سال جاری

شرکت هلدینگ صنایع مس افق کرمان درسه ماهه منتهی به خرداد 1402،رشد 44 درصدي سود عملیاتی و  39درصدي سود خالص را نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل محقق نمود.
کد خبر: ۱۴۱۸۹۸۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مهندس عباس پورافغان،مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن تشریح برنامه‌های کلان و چشم انداز آینده هلدينگ اظهارداشت:این سود ناشی از افزایش درآمدهای عملیاتی شرکت مربوط به قراردادها با شرکت ملی صنایع مس ایران و بدون در نظر گرفتن سود حاصل از سپرده گذاري در سهام شركت هاي فرعي و بورسي  می‌باشد .

وی با اشاره به روند رو به رشد قراردادهای هلدینگ اظهارداشت:با توجه به توسعه حجم فعاليت هاي شركت هاي زير مجموعه و  پتانسیل‌های موجود در صنايع پایین دست صنعت مس و برنامه ريزي انجام شده جهت مشاركت در افزايش سرمايه شركت هاي تابعه شاهد روند رو به رشد و توسعه در شرکت مادر و شرکت‌های زیر مجموعه خواهيم بود .

پورافغان افزود:جایگاه صنعت مس در کشور و منطقه بی‌بدیل است و هلدينگ صنایع مس افق کرمان نیزدرراستای ایجاد توسعه اقتصادی منطقه با تمام توان وداشتن نیروی انسانی متخصص در حال فعالیت مي باشد .

مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن یادآوری و تاکیدبرروندسودآوری این هلدینگ طی سال های گذشته اظهار داشت:این دستاورد با کمک و همراهی تمامی پرسنل متخصص و پرتوان هلدینگ محقق شده است و با توجه به طرح هاي توسعه در دست اقدام در سال1402 خبرهای خوشي را در آينده به اطلاع عموم و سهامداران گرامي خواهيم رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها