رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در افتتاحیه رویداد کارآفرینی امید تأکید کرد؛

12 تا 20 سالگی؛ سن انتخاب شغل مناسب

در سه ماه ابتدایی سال جاری 39 مورد مناقصه به منظور تهیه کالاهای پروژه ای، خدمات بهره برداری شامل امداد و تعمیرات، خدمات مشترکین و کنتورخوانی، اجرای عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات و... با هدف ارائه خدمات مطلوب گازرسانی به مناطق شهری و روستایی و بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر مردم شریف استان در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شده است.
کد خبر: ۱۴۱۸۴۷۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: در سه ماه ابتدایی سال جاری 39 مورد مناقصه در شرکت گاز استان برگزار شده است که از این تعداد 31 مورد مربوط به پیمان های سرمایه ای و 8 مورد مربوط به پیمان های امداد و تعمیرات و جاری می باشد.

 وی ارزش کل مناقصات برگزار شده در سه ماهه نخست سال 1402 را بیش از 2 هزار میلیارد ریال عنوان نمود و افزود: در همین راستا تعداد 11 جلسه کمسیون مناقصات و همچنین 11 جلسه کمیته فنی بازرگانی نیز در سه ماهه نخست سال جاری برگزار شده است.

عسکری، با اشاره به اینکه امور  قراردادها و کمسیون مناقصات مسئولیت کلیدی و بسیار مهم انتخاب تامین کنندگان و پیمانکاران را به عهده دارند، بر اصل شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های ابلاغی تاکید نمود و افزود مناقصات این شرکت از طریق سامانه ستاد انجام می شود و این سامانه بستری امن را جهت شفافیت در اطلاعات، توزیع یکنواخت امکانات و رقابت سالم بین تمامی مناقصه گران فراهم نموده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها