مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

تجهیز تقاطع‌های شهر اصفهان به خطوط قرمز عابر پیاده

بازگشت سرپرست خانوار به آغوش گرم خانواده

با مشارکت خیران و همکاری مرکز نیکوکاری، یک سرپرست خانواده از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۱۴۱۷۹۳۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ محسن عباسی فر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک اصفهان، از مساعدت خیران و نیکوکاران برای آزادی یک سرپرست خانواده زندانی با محکومیت مالی خبر داد و گفت: با مشارکت خیران و همکاری مرکز نیکوکاری منجی، مبلغ بدهکاری این سرپرست خانوار تامین و از زندان آزاد شد.

عباسی فر با اشاره به اینکه مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان جمع آوری و بابت بدهکاری این شخص به شاکیان پرداخت شد، ادامه داد: این مرکز نیکوکاری با مشاهده وضعیت نامساعد زندگی خانواده تحت حمایت با مساعدت خیران، مبلغ ۴۰میلیون تومان نیز بعنوان کمک هزینه معیشت به این خانواده اهدا کرد. 

وی با تشریح همکاری مرکز نیکوکاری منجی برای جذب مساعدت خیران در ۴ ماهه سال جاری، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری این مرکز علاوه بر کمک به تامین معیشت خانوارهای نیازمند و تحت حمایت، یک دستگاه یخچال به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان و یک دستگاه جارو برقی به مبلغ سه میلیون تومان نیز به دو خانواده اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اصفهان، با قدردانی از مساعدت خیران در طرح های این نهاد، گفت: نیکوکاران در ایام ماه محرم علاوه بر مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی می توانند با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۰۳۱۳۱*۸۸۷۷* نذورات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست نیازمندان برسانند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها