در مجمع عمومی سالیانه شركت ملی نفت ایران صورت گرفت؛

تأیید و تصویب صورتهای مالی سال 1401 شركت نفت و گاز اروندان

 بررسی گزارش سازمان حسابرسی بر روی صورتهای مالی سال 1401 شركت نفت و گاز اروندان در مجمع عمومی سالیانه شرکت ملی نفت ایران و اخذ گزارش قبولی از سازمان حسابرسی وزارت امور اقتصاد و دارایی صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۴۱۷۵۴۳

جام جم آنلاین - خوزستان، نشست مجمع عمومی سالیانه، سال مالی 1401 شرکت ملی نفت ایران جهت بررسی صورت وضعیت مالی شرکت نفت و گاز اروندان با حضور اعضای این مجمع و مسئولان ذیربط از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست که کارگروه مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران،مدیرعامل و نماینده شرکت نفت و گاز اروندان، حسابرسان و کارشناسان مالی حضور داشتند، پس از اعلام مقبولیت و تایید گزارشات مالی شرکت نفت و گاز اروندان، مجمع عمومی این توفیق و موفقیت را به مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و کارکنان سخت کوش این شرکت تبریک گفته و از موفقیت آمیز بودن فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام این شرکت قدردانی کردند.

عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص موفقیت کسب شده و عملکرد این شرکت در تمامی حوزه ها ‌که در قالب ترازنامه و صورتهای مالی ارائه شد، اظهار کرد: این مهم با رعایت استانداردهای حسابداری، بودجه ریزی صحیح و رعایت بودجه مصوب، اعمال کنترل های مالی در رسیدگی اسناد، رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های مالی ابلاغی از سوی وزارت نفت و طبقه بندی صحیح حسابهای مالی و هر نوع فعالیت عملیاتی و اجرایی که منجر به ثبت رخداد صحیح مالی میگردد میسر شده است.

وی مقبولیت و تایید عملکرد مالی این شرکت در سال 1401 را نشان دهنده همدلی، پشتکار و کار گروهی همکاران در این مجموعه دانسته و این موفقیت را به کلیه پرسنل در مدیریت های ستادی و عملیاتی این شرکت بویژه مدیریت امور مالی تبریک گفت.

همچنین عبدالامیر بابایی مدیر مالی شرکت نفت و گاز اروندان، در این خصوص بیان داشت: فرآیند بررسی، تهیه و تنظیم صورت های مالی و اخذ بازخورد مقبول و مطلوب از سوی سازمان حسابرسی بیانگر تلاش و تعامل مستمر کلیه کارکنان و سلامت، دانش، توانایی و کارآیی سازمانی همه مدیریت های شرکت نفت و گاز اروندان است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها