محبوب بودن نشاندهنده سهمی است که برند از دل و قلب مصرفکنندگان به دست آورده است و مفهومی بسیار فراتر و تأثیرگذارتر از سهم بازار میباشد. برندی که جایگاهی در قلب مصرفکنندگان خویش دارد، همراهی آنان را بهعنوان مهم ترین دارایی در طول فعالیت حرفه ای خود کسب نموده است.
شرکت عالیفرد (سن ایچ) در طی بیش از 45 سال فعالیت خود توانسته جایگاه خود را در سبد غذایی، قلب و ذهن مصرفکنندگان بهعنوان تولیدکننده محصولات سلامتمحور و باکیفیت حفظ کند. انتخاب شرکت عالیفرد (سن ایچ) در ده سال متوالی گذشته بهعنوان برند محبوب از نگاه مردم گواهی بر این ادعاست. این شرکت با داشتن تنوع محصولی بالا در انواع آبمیوه، نوشیدنی، شربت، ماءالشعیر و کنسانتره توانسته است در طی سالیان طولانی فعالیت در این صنعت، همچنان پیشرو و رهبر بازار نوشیدنی ایران باشد.
گستردهترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها توسط جشنواره برند محبوب در هر سال برگزار میگردد. این جشنواره بستری مناسب برای شناسایی برندهای محبوب مردمی است، تا با دریافت نتایج نظرسنجی زمینهای را برای تقدیر و تشویق برندهای خوشنام و معتبر از نگاه مردم فراهم آورد. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرفکنندگان خود دریافت مینمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند میتواند در بازار، کسب نماید.
جشنواره برند محبوب بستری است برای ظهور هواداران و حامیان برندها که با توصیه برند محبوبشان به دیگران، جایگاه آن برند را در بازار، بیشازپیش تقویت مینمایند. نظرسنجی دهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرفکنندگان از تاریخ 15 اردیبهشت تا 15 تیر 1402 برگزار گردید.
در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرفکنندگان در هریک از گروههای کالا باتوجهبه سن، میزان تحصیلات، جنسیت و استان محل سکونت افراد صورت گرفت و در نهایت برند محبوب و منتخب مردمی پس از جمعآوری آرا اعلام گردید تا با تقدیر از تلاش صنعتگران طی نمودن این مسیر پر فراز و نشیب را در مقابل چشمان آنان کمی هموارتر جلوه دهند، زیرا که تولیدکنندگان در انتها پاداش خود را از دستان گرم تکتک مصرفکنندگان خود دریافت خواهند کرد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مطرح شد