لزوم اقدام قاطع دستگاه قضا برای تعقیب جنایی منافقین
نمایندگان مجلس در گفت و گو با جام‌جم آنلاین عنوان كردند

لزوم اقدام قاطع دستگاه قضا برای تعقیب جنایی منافقین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات جمهوری اسلامی، گروهک تروریستی منافقین در انفعال قرار گرفت و اعضای آن از کشور‌هایی که حامی آن‌ها بودند اخراج شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات جمهوری اسلامی، گروهک تروریستی منافقین در انفعال قرار گرفت و اعضای آن از کشور‌هایی که حامی آن‌ها بودند اخراج شدند.
کد خبر: ۱۴۱۶۰۵۴

به گزارش جام جم آنلاین؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان ماه محرم گفت: روحانیون و مبلغان، فرماندهان مجاهدان عرصه جنگ ترکیبی و نرم هستند.

دکتر قالیباف با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و بازدارندگی قرار دارد و دشمنان تلاش می‌کنند با طراحی و اجرای جنگ ترکیبی بر روی ذهن جوانان جامعه تاثیر بگذارند افزود: در جنگ ترکیبی و نرم، روحانیون و مبلغین فرماندهان و مجاهدان این عرصه هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی نسبت به تهدیدات و دشمنی‌های جبهه استکبار با صلابت ایستاده و رو به جلو حرکت می‌کند گفت: کارنامه انقلاب اسلامی در کلان نظام نسبت به تهدیدات، قابل دفاع است.

 دکتر قالیباف گفت: ما مسیری را انتخاب کردیم که در مبارزه سخت، نرم و هوشمندانه با دشمن هستیم و به عنوان یک حکومت مستقل در عرصه جهانی و منطقه‌ای و مبتنی بر دین اسلام و فقه شیعه حرکت می‌کنیم.

 وی افزود: امروز ایران اسلامی پرقدرت و با قوت و بدون انفعال در مقابل دشمن ایستاده است.

 دکتر قالیباف با اشاره به حوادث سال گذشته و توطئه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: این حوادث با نجابت و درایت و صبر مردم و هدایت‌های هوشمندانه و دقیق رهبر معظم انقلاب و حضور نیرو‌های انقلابی در صحنه خنثی شد. 

 وی افزود: بیشترین نقش را در اجرا و ساماندهی این حوادث منافقین بر عهده داشتند و امروز با اقدامات جمهوری اسلامی این گروهک تروریستی در انفعال قرار دارد و از کشور‌هایی که حامی آن‌ها بودند اخراج شدند.

 رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصادی و موضوعات فرهنگی چالش‌ها و مشکلاتی داریم که می‌توان با همدلی و مدیریت موثر آن‌ها را مرتفع کرد.

گفتنی است در ماه محرم امسال حدود ۱۰ هزار مبلغ دینی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها