شرکت توزيع برق استان اصفهان،

تشكیل كانون فرزندان نخبه همكاران

برگزاری جشن بمناسبت عید غدیر در مخابرات منطقه اصفهان

جشن بزرگ عید غدیر با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان و خانواده های مخابراتی منطقه اصفهان و همچنین دکتر امیر حسین بانکی پور نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی در فضای باز ساختمان کوثر مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۷۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ در این جشن که همزمان با شب عید غدیر و با حمایت ویژه اسماعیل قربانی، مدیریت مخابرات منطقه اصفهان در راستای تعظیم شعائر و بزرگداشت عید غدیر برگزار شد؛ حضار با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با زوایای گوناگون واقعه بزرگ غدیر آشنا شدند.

 

سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین گرجی، مولودی خوانی سید مجتبی حسینی، اجرای برنامه های فرهنگی توسط مجری توانمند علی مکارمی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، اجرای گروه سرود مولا، نورافشانی، اهتزاز پرچم حرم مطهر حضرت علی (علیه السلام) همراه با مداحی مجتبی آقاجان از همکاران مخابراتی و برپایی مراسم ویژه برای کودکان و خردسالان با اجرای مسابقات مختلف با حضور حجت الاسلام علی دادی از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

در پایان این مراسم به برندگان مسابقه «به عشق علی(ع)» که در زمینه های مسابقه کتابخوانی کتاب «حاضران به غایبان برسانند» و ارسال عکس و فیلم و دلنوشته و همچنین بازخوانی کلیپ «داستان اسباب بازی » انجام شده بود، هدایایی اعطا شد.

گفتنی است، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در سخنان خود در این مراسم، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر و خیر مقدم به حضار از کلیه عوامل برگزار کننده این جشن با شکوه تقدیر کرد.

لازم به ذکر است این مراسم همزمان به صورت زنده از طریق درگاه اینترنتی مخابرات منطقه اصفهان پخش شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها