تامین آب شرب روستاها؛ خط قرمز مدیریت استان یزد

یزد- استاندار یزد با اشاره به نقش پررنگ دهیاران در خدمت رسانی به روستاییان گفت: نظارت بر توزیع و قیمت اقلام کالایی و تامین آب شرب در روستاها، خط قرمز مدیریت استان است.
کد خبر: ۱۴۱۵۱۲۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در نشست با دهیاران استان با بیان اینکه از این پس دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته می‌شوند، اظهارداشت: بودجه روستاها را با محوریت دهیاری‌ها پررنگ‌تر خواهیم دید و این موضوع در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز مورد تاکید قرار خواهد گرفت.
 
وی با تاکید بر ضرورت پرهیز دهیاران از مسائل حاشیه‌‌ای خاطرنشان کرد: یک دهیار موفق، از حاشیه‌ها و حاشیه سازی‌ها اجتناب می‌کند چراکه در غیر این‌صورت امور روستا با هر تعداد جمعیت با چالش جدی مواجه خواهد شد.
 
فاطمی مشارکت بالا در انتخابات را برای امنیت و منافع ملی کشور، بسیار مهم دانست و گفت: این مشارکت بالا در گرو رضایتمندی و پیگیری مطالبات مردمی است.
 
استاندار یزد با اشاره به لزوم اجتناب دهیاران از ورود به حواشی سیاسی و انتخاباتی تصریح کرد: یک دهیار به عنوان مدیر اجرایی روستا نباید در زمان انتخابات از یک کاندیدای مشخص حمایت کند و همه باید برای خدمت به مردم، ایجاد رضایت عمومی، امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.
 
وی افزود: تمامی دهیاران موظف به تعامل مثبت و سازنده و حفظ ارتباط بدنه اجرایی با نمایندگان مجلس، جهت گره‌ گشایی از امور زندگی مردم هستند.
 
مهران فاطمی با اشاره به گرانی برخی اقلام کالایی در روستاها اذعان کرد: علاوه بر تاثیر هزینه حمل و نقل در قیمت کالاها، بخشی از این گرانی‌‌ها نامتعارف است که با بررسی گزارش فرمانداران در ستاد تنظیم بازار استان، برای توزیع و نظارت بیشتر تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
وی مسئله «تامین آب شرب روستاییان» را خط قرمز مدیریت استان عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر دهیاران، بخشداران، فرمانداران و مدیران آبفا، تامین آب شرب روستاها به هر شکل ممکن، انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها