یزد- مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان فرهنگسرای بهمن، از بهره‌برداری این مجموعه بزرگ در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۱۱۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید علیرضا رسولی اظهارداشت: عملیات عمرانی مجموعه فرهنگسرای بهمن که در منطقه یک شهر یزد قرار گرفته، از حدود یک دهه قبل آغاز شده و یکی از پروژه‌های نیمه تمامی بود که ساخت آن به درازا کشیده بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عنایتی که شهردار محترم و شورای اسلامی شهر یزد داشتند، این پروژه در سال های اخیر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت تا به پایان برسد و پیشرفت فیزیکی این پروژه مناسب بوده است.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با بیان اینکه این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری کامل می‌رسد، عنوان کرد: این مجموعه بزرگ به عنوان یک زیرساخت فرهنگی و فرامنطقه‌ای در شهر یزد تاثیرگذار است و انشاالله با کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و مجموعه محیط بازی که برای استفاده تفریحی و ورزشهای هوازی در نظر گرفته شده، می‌تواند خدمات ویژه‌ای را به اهالی منطقه یک و دیگر شهروندان یزدی ارائه کند.

رسولی زیربنای این فرهنگسرا را ۴۵۰۰ متر مربع دانست و ادامه داد: ۱۲ هزار متر مربع هم محیط بازی است که برای استفاده خانواده ها و اهالی فرهنگ، هنر و ورزش در نظر گرفته شده است.

وی پیشرفت فیزیکی ساختمان این مجموعه را بیش از ۹۰ درصد و مجموعه فضای باز آن را بالغ بر ۸۰ درصد دانست و گفت: امیدواریم با تلاشی که همکاران ما در بخش‌های مختلف شهرداری دارند، شاهد بهره برداری این زیرساخت خوب و فاخر در سطح شهر باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد در خصوص کاربری مورد استفاده این مجموعه اظهار داشت: فضای باز این مجموعه که به عنوان یک فضای تفریحی و ورزشی دارای رینگ پیاده‌روی و دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ساختمان هم طبقه‌ای برای امور فرهنگی و کتابخانه‌ای، طبقه‌ای برای کارهای زیرساخت و برنامه‌ریزی فرهنگی و ورزشی و زیرزمین مجموعه هم به عنوان ورزش‌های سالنی در نظر گرفته شده است.

رسولی به کاربری فرهنگی این ساختمان اشاره کرد و گفت: با استقرار همکاران ما در حوزه‌های فرهنگی و اداری شاهد رونق و پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه و فرهنگ‌سرا باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها