معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

موسسه فرهنگی " خانه ما " افتتاح شد

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از افتتاح موسسه فرهنگی خانه ما با محوریت مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۷۴

مجید منادی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار کرد: موسسه فرهنگی "خانه ما" با محوریت مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب اعتیاد طی آئینی افتتاح شد .

وی افزود: این موسسه با رویکرد فرهنگی و اجتماعی طرحی با عنوان فعال سازی، آموزش و اشتغال زایی برای افراد رهایی یافته از آسیب اعتیاد را برنامه ریزی کرده است که بعضا برخی از این افراد جزء معتادین متجاهر بوده و اکنون بهبود یافته اند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: این موسسه در گام اول برای حدود 10 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است که در گام های بعدی این تعداد افزایش خواهد یافت.

منادی با بیان اینکه این اقدام از فعالیت های خوب و مردمی است، تصریح کرد: آن طور که به نظر می رسد این یکی از نمونه های موفق اقدامات فعال گروه های مردمی و مجموعه های شناسنامه دار و مجوز دار است که با حمایت برخی دستگاه ها آغاز به کار کرده است.

وی عنوان کرد: در راستای این طرح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در قالب طرح مقابله با آسیب های اجتماعی که از وظایف حوزه هنری اداره است و ذیل اعتبارات تبصره 14 از این موسسه حمایت کرده است؛ البته دیگر دستگاه ها در این امر کمک کرده اند که از جمله آن می توان مجموعه سپاه را نام برد که در مسئله اختصاص فضا به این موسسه کمک کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها