مدرسه خیرساز 18 کلاسه در محمدشهر ساخته می‌شود

صبح روز شنبه 10 تیر ماه آئین کلنگ زنی مدرسه 18کلاسه خیری حاج کریم طلوعی با حضور مسئولین استانی و شهری در محمدشهر برگزار شد.
صبح روز شنبه 10 تیر ماه آئین کلنگ زنی مدرسه 18کلاسه خیری حاج کریم طلوعی با حضور مسئولین استانی و شهری در محمدشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۵۴۱

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:یکی از مناطق هدف قرارگاه اجتماعی و منطقه کم برخوردار استان ناحیه ولد آباد محمدشهرمی باشد که باتوجه به مهاجرت و ساخت و سازی که وجود دارد فضای آموزش در مضیقه است.در همین راستا از ظرفیت های خیرین بزرگوار برای بهبود فضای آموزشی در این منطقه استفاده کردیم.

حجرگشت در ادامه افزود:در محمدشهر پنجمین مدرسه ایی است که کلنگ شروع احداث آن زده شده تا انشاالله به همت خیر محترم و مساعدت همکاران عزیزدر نوسازی مدارس بتوانیم در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ فضای آموزشی بسیار مناسبی برای دانش آموزان عزیزمان ساخته بشود و ما امر تعلیم و تربیت را در این بخش پیگیری خواهیم کرد.

نهضت سواد آموزی موضوع پراهمیت مدیریت شهری محمدشهر

مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:در جهت سیاست های دولت سیزدهم و دستورات استاندار محترم البرز در راستای نهضت مدرسه سازی،زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع توسط شهرداری و مدیریت شهری محمدشهر به آموزش و پرورش استان واگذار شد که بر این اساس مقرر شده در این فضا یک مجتمع آموزشی توسط خیر محترم جناب آقای طلوعی احداث بشود که باتوجه به تراکم جمعیت در این ناحیه جزو نیازهای ضروری است.

شهردار محمدشهر در پایان اشاره کرد:در راستای موضوع نهضت سواد آموزی،شهرداری محمدشهر باتوجه به تصمیماتی که در مدیریت شهری و شورای شهر اتخاذ شده تا به امروز نزدیک به ۱۴ هزار مترمربع زمین شامل ۶ قطعه به اداره کل نوسازی آموزش و پرورش البرز واگذار شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها