مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان پاتوق فرهنگی هنری می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان:

مدیریت حادثه کنسرت گرشا رضایی در سیرجان قابل تقدیر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان مدیریت حادثه کنسرت گرشا رضایی درسیرجان از سوی کارکنان ارشاد و عوامل اجرایی کنسرت را قابل تقدیردانست وگفت:این اتفاق نشان دادکه همکاران ما حفاظت از جان مردم و صیانت از مجوزهای وزارتخانه متبوع را خط قرمز خود می‌دانند.
کد خبر: ۱۴۱۴۴۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محسن روحی،درجریان سفر به سیرجان ضمن عیادت ودلجویی از مجید پورمحسنی،ازکارکنان اداره ارشاد سیرجان و یکی ازمجروحان حادثه کنسرت گرشارضایی،مدیریت حادثه کنسرت گرشا رضایی درسیرجان از سوی همکاران و عوامل اجرایی را قابل تقدیر دانست وگفت:این اتفاق نشان دادکه همکاران ما حفاظت از جان مردم و صیانت ازمجوزهای وزارتخانه متبوع را خط قرمز خود می‌دانند و در این راه ازهیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن قدردانی از فداکاری و حس مسئولیت پذیری پورمحسنی ابرازامیدواری نمود که مراجع ذیصلاح و دستگاه محترم قضایی با برخورد شایسته و مناسب با عوامل این اقدام،از تکرار این گونه حوادث جلوگیری کنند.

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،نهم تیرماه و درحاشیه برگزاری کنسرت گرشا رضایی در سیرجان،۲ نفر از اراذل و اوباش به صورت ناشناس با شکستن شیشه‌های سینما قدس سیرجان(محل برگزاری کنسرت) با هدف ایجاد رعب و وحشت با دو نفر از عوامل برگزاری درگیر و جراحات را به آنان وارد نموده و بلافاصله از محل متواری شدند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها