جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

وقایع اخیر ذات انسان‌های دورو را نشان داد

تبیین حجاب وظیفه و تکلیف همه است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز بانوان خط مقدم مقابله با دشمن هستند چرا که دشمن از مقوله عفاف و حجاب و بانوان استفاده می‌کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز بانوان خط مقدم مقابله با دشمن هستند چرا که دشمن از مقوله عفاف و حجاب و بانوان استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۴۱۴۴۵۷

به گزارش جام جم آنلاین؛ سردار علی فدوی با اشاره به اینکه شیطان بزرگ و استکبار بعد از گذشت حدود ۴۴ سال از انقلاب به جنگ با انقلاب اسلامی پرداخته،اظهار کرد: با این وجود دشمنان به پیروزی دست نیافته‌اند و نتوانسته‌اند بر ما پیروز شوند چون است که همیشه حزب خدا پیروز است.

تبیین حجاب وظیفه و تکلیف همه است

با بیان اینکه دشمن از مقوله عفاف و حجاب و بانوان استفاده می‌کند گفت: حجاب یکی از تکلیفی است که خدا بر عهده ما گذاشته عمل و به آن واجب و ضروری است؛ شیطان و اطرافیانش برای بی‌عفتی و بی‌حجابی دستور می‌دهند و رسانه‌ها را به میدان آورده است و وظیفه داریم تا همه تبیین‌کننده برای مردم باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: تکالیفی که خدا بر ما امر کرده و بر ما واگذار شده در توان ما هست و باید انجام دهیم و در این ۴۴ سال رزمندگان و مردم ما مواظبت کردند که این تکالیف انجام شود و این دلیل این پیروزی‌ها است که بر اساس قاعده قرآن و خداوند است.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان نظام با برنامه ریزی و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به بهانه مریضی و کرونابه دنبال گمراه کردن جوانان ما بودند،گفت: دشمنان نتوانستند بر دل‌ها تأثیر بگذارند، به همین دلیل شکست‌خوردن، چون در محاسبات آنها خدا نیست.

وی اضافه کرد: شهدا برکت انقلاب اسلامی هستند و هر روز به یاد شهدا ده‌ها مجلس بر پا می‌شود، شهدای دارای عظمت بزرگی در نزد خدا هستند و می‌توانند برای ملت ایران کار‌های بزرگی انجام دهند چرا که شهدا اجازه شفاعت دارند و می‌توانند دست ما را بگیرند تا در راه شهدا حرکت کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ۸۷ کشور علیه ما جنگیدند در یمن هم آمریکا و هم‌پیمانانش بازهم همین تجربه را تکرار کردند، ولی شکست خوردند چرا که یمنی‌ها تأثیرگذار در صدر اسلام بوده و امروز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دست یافتند./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها