با هدف تعیین میزان آمادگی تجهیزات آتش نشانی

مانور ايمني و آتش نشاني در شهرك صنعتي گرگان2 برگزارشد

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي گلستان با تاكيد بر اينكه موضوع سلامت كارگران و ايمني واحدهاي توليدي و شهرك ها و نواحي صنعتي بايد مورد توجه قرار گيرد، گفت: ارتقا سطح ايمني از رويكردهاي جدي شركت شهركهاي صنعتي گلستان است.
کد خبر: ۱۴۱۴۲۸۱
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، رضا شهمرادي مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان هدف از اجرای این مانورها را سنجش توانایی آتش نشانان و تعیین میزان آمادگی تجهیزات آتش نشانی و ایمنی در عملیات اطفاء حریق و نجات دانست و اظهار داشت : اجرای هرچه بیشتر این مانورها در بالا بردن ضریب اطمینان از صحت اجرای عملیات نجات و اطفاء حریق بسیار موثرمی باشد.
رضا شهمرادي با اشاره به ضرورت تقويت حوزه ايمني وآتش نشاني در شهرك ها و نواحي صنعتي، گفت: بايد در زمينه تقويت بخش ايمني واحدهاي توليدي و صنعتي حساسيت بيشتري داشته باشيم و با برگزاري اين گونه مانورها نيروهاي عملياتي خود را بسنجيم.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي گلستان در ادامه افزود: پایش و ارزیابی مرتب از عوامل پرمخاطره و حادثه ساز در شهرکها و نواحی صنعتی، اجراي ممیزي ایمنی واحدهای توليدي و برگزاری مانورهاي آموزشی، از وظایف مهم واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی است.
در خاتمه شهمرادي افزود: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون 7 خودرو آتش نشانی با تجهیزات کامل در 7 شهرک صنعتی استان ازجمله آق قلا، بندرگز، مينودشت ، علي آباد، گنبد، گرگان 2(حيدرآباد) و كردكوي مستقر شده است .و اين تجهيزات آماده ارائه خدمات در مواقع ضروری، به سرمایه‌گذاران در شهركها و نواحي صنعتي استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها