فرماندار چوار خبر داد:

ارتقاء درجه شهرداری چوار از سوی وزارت کشور

فرماندار چوار گفت: با ارتقاء درجه شهرداری چوار، شاهد افزایش اعتبارات و بهبود چارت سازمانی و نیروی انسانی در این مجموعه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۴۱۳۶۷۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ ابراهیم یعقوبی از ارتقاء درجه شهرداری چوار از ۴ به ۵ از سوی وزارت کشور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های مستمر و با تلاش پرسنل و عملکرد مطلوب مجموعه شهرداری و تعامل و همکاری مؤثر اعضای شورای اسلامی شهر، درجه شهرداری چوار ارتقاء یافت که این موضوع، اتفاقی خوشایند برای شهر و شهروندان و مجموعه شهرداری است و نشان‌دهنده رشد و ترقی شهرداری می‌باشد.

وی افزود: با ارتقاء درجه شهرداری چوار، امیدواریم شاهد افزایش تخصیص اعتبارات و تجهیزات و بودجه‌های دولتی، بهبود چارت تشکیلاتی و نیروی انسانی شهرداری و در نهایت ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان گرامی باشیم.

گفتنی است ارتقاء درجه شهرداری ها بر مبنای سه شاخص مهم جمعیت شهر، موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری و درآمد مستمر و خالص شهرداری در ۳ سال گذشته انجام می‌پذیرد و با همکاری و پشتیبانی استاندار پرتلاش، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی چوار محقق شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها