در نشست فرماندار چوار با مدیران کل محیط زیست و امور مالیاتی استان صورت گرفت:

پیگیری سهم شهرستان چوار از مالیات‌ها و عوارض آلایندگی صنایع

فرماندار چوار به منظور پیگیری سهم شهرستان از مالیات‌ها و عوارض آلایندگی صنایع با جنتی مدیرکل امور مالیاتی و محمدی مدیرکل محیط زیست استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۴۱۳۵۸۸


 به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ ابراهیم یعقوبی در این نشست گفت: بهره‌مندی شهرستان چوار به‌عنوان صنعتی ترین شهرستان غرب کشور از عوارض آلایندگی و مالیات‌ها، عمل به نص صریح قانون می‌باشد.

وی افزود: انجام مسئولیت‌های اجتماعی، پرداخت عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده از مهم‌ترین منابع در مسیر توسعه به شمار می‌روند و پرداخت این مبالغ مطابق قانون، می‌تواند روند توسعه شهرستان نوپای چوار را سرعت بخشد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: مطابق بررسی‌های کارشناسی و مصوباتی که اخیرا صورت گرفته، سهم شهرستان چوار از عوارض آلایندگی پتروشیمی ۸۰ درصد، عوارض آلایندگی پساب پتروشیمی ۷۰ درصد و هم‌چنین از عوارض آلایندگی پالایشگاه گاز ایلام ۶۰ درصد می‌باشد و به پشتوانه قوانین بالادستی پیگیر مطالبات بحق شهرستان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: هم‌افزایی مطلوبی میان مجموعه مدیران مربوطه در استان در خصوص روند پرداخت عوارض آلایندگی و مالیات‌ها وجود دارد و این هماهنگی در آینده موجب رفع بسیاری از مشکلات مناطق نفتی و گازی استان خواهد شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها