مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام خبر داد:

آغاز مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در ایلام

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان ایلام از آغاز برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۴۰۷

به گزارش  جام جم آنلاین  ایلام ؛ محمد زارع در  آیین افتتاح مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در شهرستان سیروان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،در راستای محرومیت زدایی در زمینه های مختلف ورود کرده است که یکی از این اقدامات توانمند سازی محلات از طریق خانه های احسان است.

وی با بیان اینکه 12 خانه احسان در سطح استان راه اندازی شده گفت: این خانه های احسان  در زمینه توامندسازی محلات در ابعاد مختلف مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.

زارع افزود: هزینه هایی که در زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی انجام می شود هزینه نیست و در واقع سرمایه گذاری است و در این راستا همه باید بصورت جهادی تلاش کنیم که جوانان و نوجوانان عزیزمان از خط امام، رهبری و نظام انحرف پیدا نکنند.

وی اضافه کرد:  قرارگاه توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در راستای شناسایی استعدادهای فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در محلات حاشه شهرهای می کند و هدف اصلی از اینگونه اقدامات یاری دادن محلات حاشیه و کم برخودار شهرها است. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، ادامه داد: با آغاز شروع ثبت نامه مسابقات فوتبال خیابانی با همکاری خانه های احسان سطح استان، بیش از 655 نفر در قالب 156 تیم ساماندهی و در این مسابقات با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار میشود، افزود:  بازی و رقابت ها اول در سطح محلات شهرستان‌ها برگزار شده و سپس تیم های اول هر رده سنی به مرحله استانی و بعد تیم برنده هر رده سنی به مرحله کشوری راه پیدا میکنند.

زارع تاکید کرد: قرارگاه توانمند سازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تمام هزینه های برگزاری این مسابقات را پرداخت میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها