احمد شریعتی در گفت‌وگوی اتاق خبر اصفهان شورا:

«آب» اولویت شورای اسلامی شهر از گذشته تا امروز

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان خبر داد:

تکمیل ساماندهی ورودی محله «کلمه‌خواران» با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان از ساماندهی ورودی محله «کلمه‌خواران» خبر داد و گفت: این پروژه در راستای طرح محله‌محوری و جزو مطالبات مردمی برای کاهش حادثه تصادف بوده است.
کد خبر: ۱۴۱۳۳۱۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ محسن زمانی با اعلام این خبر گفت: ساماندهی ورودی محله «کلمه‌خواران» به دلیل وقوع تصادفات زیاد، یکی از مطالبات جدی مردم محله محسوب می‌شد، به‌طوری که گزارش‌های زیادی را برای ساماندهی این نقطه به شهرداری ارسال کرده بودند.

او این پروژه را از پروژه‌های محله محور در منطقه چهار دانست و افزود: ایمن‌سازی ورودی و خروجی این محله در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در نهایت احداث کندرو به منظور جلوگیری از ورود ناگهانی از محله به سمت کندرو خیابان سلمان فارسی و ساماندهی پیاده‌روها و مسیر دوچرخه توسط شهرداری انجام شده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه مردادماه سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر با پیشرفت صددرصدی در مرحله بهره‌برداری از مسیر آسفالت شده کندرو است.

او ادامه داد: ساماندهی ورودی محله کلمه‌خواران به طول ۳۵۰ متر و عرض 7 متر با هزینه بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال انجام شده است.

زمانی اضافه کرد: همچنین مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تملک، آزادسازی، ایجاد فضای سبز و احداث مسیر دوچرخه هزینه شده و انجام این پروژه با رفع خطر تاکنون ارزش افزوده‌ای برای منطقه به همراه داشته است.

ساماندهی کندرو خیابان سلمان فارسی

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان ساماندهی کندرو خیابان سلمان فارسی را از دیگر پروژه‌های این منطقه دانست و گفت: این پروژه به منظور روان‌سازی ترافیک، ساماندهی عرض معبر و نیز ساماندهی پیاده‌روهای کندرو، ایمن سازی ترافیک در محل کندرو خیابان سلمان فارسی، ساماندهی ورودی و خروجی‌های کندرو حدفاصل خیابان حمزه تا پل بزرگمهر انجام شده است.

او با بیان اینکه ساماندهی کندرو خیابان سلمان فارسی از شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده و اینک به مرحله بهره برداری رسیده است، گفت: این پروژه ۳۵۰ متر طول و ۶ متر عرض دارد و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال احداث شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها