آخرین اخبار داغ از اردوی تیم‌ملی، از کری‌خوانی تا جمله مهم طارمی

ستاره بازار در تاشکند

وقتی ستاره‌ها دور هم جمع باشند، هزار و یک اتفاق جذاب می‌افتد. بنابراین عجیب نیست که کلی شایعه و خبر جذاب از اردوی ایران به گوش برسد. تیم‌ملی این روزها در تورنمنت کافا شرکت کرده. بازی‌اول افغانستان را ۶ بر یک بردند و بازی دوم قرقیزستان را ۵ بر یک. حالا هم به فینال رسیده‌اند و روز سه‌شنبه همین هفته از ساعت‌۱۸ مقابل ازبکستان قرار می‌گیرند. سری به اردوی تیم‌ملی می‌زنیم.
وقتی ستاره‌ها دور هم جمع باشند، هزار و یک اتفاق جذاب می‌افتد. بنابراین عجیب نیست که کلی شایعه و خبر جذاب از اردوی ایران به گوش برسد. تیم‌ملی این روزها در تورنمنت کافا شرکت کرده. بازی‌اول افغانستان را ۶ بر یک بردند و بازی دوم قرقیزستان را ۵ بر یک. حالا هم به فینال رسیده‌اند و روز سه‌شنبه همین هفته از ساعت‌۱۸ مقابل ازبکستان قرار می‌گیرند. سری به اردوی تیم‌ملی می‌زنیم.
کد خبر: ۱۴۱۲۷۰۲
نویسنده رضا پورعالی - دبیر گروه ورزش

کری‌خوانی
امسال پرسپولیس دبل کرد و استقلال بازنده بود. اتفاقا یکی از بحث‌های اردوی تیم‌ملی همین بوده. سردار از مهدی قائدی پرسیده که چرا قهرمان نشده‌اند و ستاره فصل استقلال گفته مشکلات‌شان زیاد بود و اگر به اندازه پرسپولیس آرامش داشتند، می‌توانستند به موفقیت برسند. بیرانوند، گلر پرسپولیس هم با مهدی قائدی رابطه بسیار خوب و دوستانه‌ای دارد و اتفاقا برای این بازیکن زیاد کری خوانده است.

نام نکونام هم آمد
نیمکت استقلال این روزها خالی است و سایه نکونام روی آن دیده می‌شود. اتفاقا این بحث هم به اردوی تیم‌ملی رسیده و بعضی بازیکنان تیم‌ملی گفته‌اند حضور او در این تیم می‌تواند مؤثر باشد. نکونام با اکثر ملی‌پوشان رابطه نزدیک و دوستانه‌ای دارد. پیش از این گفته می‌شد شاید او سرمربی تیم‌ملی شود که این عنوان در نهایت به قلعه‌نویی رسید.

می‌روید یا می‌مانید؟
یکی از بحث‌های داغ در اردو مربوط به آینده چند بازیکن است. یکی از سوژه‌ها مهدی طارمی بوده. قرارداد او فصل بعد با پورتو تمام می‌شود. این باشگاه تلاش کرده او را بفروشد و پولی به جیب بزند. وقتی از طارمی درباره انتقالش به باشگاه دیگری پرسیدند جواب داد: «فعلا که درگیر بازی‌های تیم‌ملی هستم و تمرکزم اینجاست و بی‌خبرم. مدیر برنامه‌ام با باشگاه ارتباط دارد. از اردو رفتم وضعیتم مشخص می‌شود.» دیروز رسانه‌های پرتغالی خبر دادند پورتو حتی جانشین طارمی را انتخاب کرده است و این نشان می‌دهد احتمالا باید منتظر قرارداد جدید مهدی بود. یکی دیگر از بازیکنانی که وضعیتش مبهم است مهدی قائدی است. از او هم درباره ماندن یا رفتنش از استقلال پرسیده‌اند که گفته احتمال ماندنش بسیار کم است.

رابطه خوب امیر و طارمی
امیر قلعه‌نویی تلاش کرده به بازیکنان زیاد سخت نگیرد و رابطه‌شان تقویت شود. در حال حاضر اکثر بازیکنان تیم‌ملی رابطه بسیار دوستانه‌ای با امیر دارند، از‌جمله مهدی طارمی. هر‌چند احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی است ولی طارمی جایگاه ویژه‌ای دارد. به همین دلیل قلعه‌نویی تلاش کرده تا به او فضای بیشتری بدهد. سرمربی تیم‌ملی اتفاقا در محفلی به‌شدت از مهدی تعریف کرده و گفته روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. طارمی هم تلاش کرده حتی در مدیریت تیم به قلعه‌نویی کمک کند. رابطه امیر با سردار هم بسیار نزدیک است.

برانکو به امیر چه گفت؟
یکی از ویژه‌ترین اتفاقات اردوی تیم‌ملی حضور برانکو بود. سرمربی تیم‌ملی عمان که نتوانست به فینال کافا برسد، فرصت را غنیمت شمرد و به اردوی ایران رفت تا علاوه بر دیدار با قلعه‌نویی، بازیکنان را هم ببیند. می‌گویند او رفتار بسیار گرمی با همه بازیکنان از‌جمله استقلالی‌ها داشت. همچنین او با رامین رضائیان و مهدی طارمی هم به گرمی رفتار کرد. رضائیان با برانکو در پرسپولیس به مشکل خورد و این مربی کروات نامش را در فهرست مازاد قرار داد. آنها چند سال با یکدیگر ملاقات نکرده بودند. برانکو دقایقی هم با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ملی نشست. آنها یکدیگر را برای قرعه‌کشی جام ملت‌ها ملاقات کرده بودند و از قضا هر دو هم با کارلوس کی‌روش مشکل داشتند. برانکو و قلعه‌نویی صحبت‌های فوتبالی داشتند و هر‌کدام شرایط تیم‌شان را توضیح دادند. سرمربی تیم‌ملی عمان به امیر گفت ایران یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌هاست. جالب اینجاست همزمان با حضور برانکو در اردوی تیم‌ملی، خبری درباره او منتشر شد که تمایل دارد دوباره به جمع قرمزها بازگردد. او دوران موفقی را در پرسپولیس سپری کرد و البته یحیی هم توانست این موفقیت‌ها را ادامه دهد. شایعه بازگشت برانکو به جمع قرمزها درحالی مطرح شد که رسانه‌ها اعلام کردند یحیی از درویش، مدیرعامل باشگاه پیگیر خریدهای جدید است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها