مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان ایلام :

۳۱۱ هزار ایلامی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام :

تأمین اجتماعی حامی فعالیت بخش خصوصی است

مدیرکل تأمین اجتماعی ایلام گفت: تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین نهاد بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی کشور بوده که حامی فعالیت بخش خصوصی است.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی اشرف تابانی در دیدار با  موسوی نسب رئیس اتاق بازرگانی و اعضاء هیئت رئیسه افزود:تأمین اجتماعی از هرگونه اقدامی که منجر به توسعه روابط با فعالان بخش خصوصی شود، استقبال می‌کند و از آمادگی لازم برای بخشش جرائم بر اساس آنچه قانون برای کارفرمایان تعریف کرده برخوردار است.


وی ادامه داد: مهم‌ترین تلاش ما این است که مشکلات فراروی فعالان بخش خصوصی از طریق اتاق بازرگانی به تأمین اجتماعی منعکس شود تا در فضایی کارشناسی شده و دقیق مشکلات حل‌وفصل شود.


تابانی تأکید کرد: تأمین اجتماعی در کنار اتاق بازرگانی خواهد بود و برای حمایت واقعی از فعالان اقتصادی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.


رئیس اتاق بازرگانی ایلام نیز در این نشست  گفت : برای پویائی اقتصاد باید کمک به فعالان اقتصادی با پایگاه فرابخشی پیگیری شود و دولت بسته های تشویقی در بخشهای تامین اجتماعی ، مالیاتی ، بانکی و جرائم برای حمایت واقعی تولید کنندگان تدوین کند 


سیدمحمد موسوی نسب تاکید کرد : استان ایلام دارای ظرفیتهای مناسبی برای کار است اما عدم حمایت واقعی از تولید و تجارت باعث بروز مشکلاتی برای فعالان اقتصادی شده است . 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها