برنامه تشییع پیکر شهید "عیسی شجاعی" در کرج اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعلام برنامه های پلیس برای تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعلام برنامه های پلیس برای تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده "عیسی شجاعی" در شهرستان کرج خبرداد.
کد خبر: ۱۴۱۲۴۸۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده آیین وداع با این شهید بزرگوار روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه جاری از ساعت ۱۶ با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار می شود .

وی اضافه کرد: پس از آیین وداع، پیکر شهید با حضور پرشور مردم به صورت خودرویی از کانون شهید سبحانی تا میدان شهدا و درادامه تا آستان مقدس امام زاده حسن(ع ) به صورت پیاده تشییع شده و نماز بر پیکر مطهر شهید در همان مکان مقدس اقامه می شود.
رحمتی پور افزود: به منظور برگزاری باشکوه تر از این مراسم میدان توحید، بلوارامام زاده حسن(ع) ، نقاطع کارخانه قند، میدان شهدا به سمت میدان توحید کامل بسته خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: پس از اقامه نماز، پیکر شهیدعیسی شجاعی جهت خاکسپاری به گلزار شهدای طالقان منتقل می شود.

برنامه تشییع پیکر شهید "عیسی شجاعی" در کرج اعلام شد

پیکر شهید دوران دفاع مقدس «عیسی شجاعی» پس از ۴۰ سال دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

شهید «عیسی شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس متولد دوم مردادماه سال ۱۳۴۴، نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها