امام جمعه ایلام گفت: در جهان امروز، جنگ، جنگ اراده‌ها است، هر کس که اراده‌ای قوی‌تر داشته باشد، پیروز میدان خواهد شد و مهم‌ترین مؤلفه جنگ اراده‌ها، داشتن امید به آینده و امید به پیروزی است.
کد خبر: ۱۴۱۲۳۰۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام افزود:  مقام معظم رهبری با توجه به نقش امیدآفرینی، در پیروزی در برابر دشمن، در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، می‌فرمایند بیش از همه‌چیز نخستین توصیه من امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است، بدون این کلید اساسی همه قفل‌ها، هیچ گامی نمی‌توان برداشت.


وی ادامه داد: رویش نسل جوان و نوجوان معتقد به ارزش‌های دینی و ادامه راه شهدا، رشد علمی کشور و رقابت با کشورهای پیشرفته جهان، افزایش صادرات تولیدات غیرنفتی، قدرت بازدارندگی فوق‌العاده‌ای که در فراتر از منطقه نقش‌آفرین است، تلاش کشورهای همسایه ما وابستگی کامل به آمریکا داشته‌اند و امروز برای ارتباط با جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند از عوامل امیدآفرین در جامعه ماست.


امام جمعه ایلام افزود:   امروز ارتباط جمهوری اسلامی در دیپلماسی فعالی که در سطح جهان دارد و قراردادهای کوتاه‌مدت و بلندمدت اقتصادی برقرار می‌کند، بسیار ارزشمند است و انشاءالله در آینده نه‌چندان دور، نقش این قراردادها در اقتصاد کشور ما آشکار خواهد شد.


وی ادامه داد: یکی از نکات قابل‌تحسین دولت سیزدهم، حضور فعال دیپلماسی آقای رئیس‌جمهور، است، در طول کم‌تر از سه سال با خیلی از کشورهای دنیا ارتباط برقرار کرده است، کشورهای همسایه آفریقا و آمریکای لاتین، چین و روسیه، هند و اندونزی این در شرایط تحریم پیامی برای دشمنان دارد این است که از ابزار تحریمی که در اختیار داشته‌اند و برای ما زمین‌گیر کننده بود، امروز فاقد کارایی است.


حجت الاسلام کریمی تبار افزود: در سفر رئیس‌جمهور به آمریکای لاتین دستاوردهای امیدبخش حاصل و در واقع تحریم شکن و نمایش توانمندی جمهوری اسلامی در حیاط‌خلوت آمریکا بود، این رزمایش دیپلماسی، دستاورد مقاومت مردم عزیز است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها