توسط اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر اهواز صورت گرفت؛

بازدید میدانی از سطح شهرداری منطقه ۴

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز:

دو عضو جدید کمیسیون های تخصصی معرفی شدند

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: انتخابات اعضای جایگزین در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی کلانشهر اهواز برگزار شد و عبدالزهرا سنواتی و یونس اسفندیاری به عنوان دو عضو جدید معرفی شدند.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۷۰

به گزارش جام جم آنلاین - خوزستان، حجت الله زارع زاده در یکصد و هفدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز که روز چهارشنبه 24 خرداد برگزار شد اظهار کرد: این جلسه با 5 دستورکار مشخص آغاز شد که در ابتدا مراسم تحلیف یونس اسفندیاری عضو علی البدل شورای اسلامی کلانشهر اهواز برگزار شد و ایشان از امروز به صورت رسمی به عضویت شورای شهر اهواز درآمدند.

وی دو مورد دیگر را ایراد فرمانداری به مصوبات شورای اسلامی کلانشهر اهواز خواند و افزود: در هر دو مورد پس از استماع نظرات و دیدگاه کارشناسی مشاورین حوزه تخصصی در ارتباط با این موضوعات با اکثریت رأی حاضرین، رأی اصراری بر تصویب این دو مصوبه صادر شد.

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز بیان کرد: لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در سال تحصیلی 1403-1402 پس از طرح موضوع در جلسات کمیسیون تخصصی حمل و نقل و ترافیک، امروز در صحن علنی شورا مطرح شد که پس از تبادل نظر و استماع نظرات موافق و مخالت در نهایت این لایحه با نظر اکثریت حاضرین به تصویب رسید.

زارع زاده انتخابات اعضای جایگزین در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی کلانشهر اهواز را موضوع دیگر جلسه مطرح و تصریح کرد: با نظر مساعد و تصویب اعضای حاضر در شورای اسلامی کلانشهر اهواز، «عبدالزهرا سنواتی» در دو کمیسیون حقوقی و املاک و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، «یونس اسفندیاری نژاد» در 5 کمیسیون برنامه و بودجه، فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک، اقتصادی سرمایه گذاری و خدمات شهری به عضویت درآمدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها