پالایشگاه بندرعباس دو هزار و ۶۵۰ تن نیرو با برگزاری آزمون جذب می کند.
پالایشگاه بندرعباس دو هزار و ۶۵۰ تن نیرو با برگزاری آزمون جذب می کند.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۰۸

هرمزگان-جام جم انلاین-پالایشگاه بندرعباس دو هزار و ۶۵۰ تن نیرو با برگزاری آزمون جذب می کند.

 

مدیر عامل پالایشگاه بندرعباس در مراسم امضاء تفاهم نامه جذب نیرو در پالایشگاه بندرعباس گفت: این نیرو‌ها تا زمان راه اندازی طرح ارتقا کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه، آموزش‌های تئوری و عملی می‌بینند.

 

هاشم نامور افزود: در مدت زمان ۴۲ ماه، هشت هزار تن نیروی دیگر هم در اجرای طرح ارتقاء کیفیت به صورت شبانه روزی مشغول به کار می‌شوند.

 

معین وزیری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز گفت: برای جذب این هشت هزار نفر نیروی کار پالایشگاه بندرعباس، سامانه جستجوی شغل راه اندازی شده است و نیروی کارگر و کارفرما با نام نویسی در این سامانه می‌توانند تقاضای خود را ثبت کنند.

 

مدیر عامل پالایشگاه بندرعباس گفت: طرح ارتقا کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه با هدف کاهش تولید نفت کوره و افزایش کیفیت این فرآورده نفتی، در دستورکار پالایشگاه قرار گرفت.

 

نامور با اشاره به اینکه دانش فنی این طرح در اختیار ۶ کشور بود و با وجود تحریم‌ها امکان استفاده از این دانش فنی وجود نداشت افزود: با بررسی و تلفیق دانش، تجربه و همکاری پژوهشگاه، ایران به عنوان هفتمین کشور دنیا به این دانش دست یافت.

 

وی گفت: با اجرای این طرح محصولات و فرآوده‌های سنگین نفت کوره تبدیل به محصولات سبک‌تر با ارزش افزوده بیشتر می‌شود و پالایشگاه نفت بندرعباس به پتروپالایشگاه با ضریب پیچیدگی ۱۲ تبدیل می‌شود.

 

مدیر عامل پالایشگاه بندرعباس گفت: با تکمیل و راه اندازی این طرح برای نخستین بار ۴۰۰ هزار تن محصول کک اسفنجی در کشور تولید می‌شود.

 

نامور افزود: همچنین سالانه ۵۰۰ هزار تن روغن‌های گروه دو و سه در کشور تولید می‌شود که اکنون از خارج تامین می‌شود.

 

وی گفت: با اجرای این طرح دانش فنی بومی ایرانی در دنیا مطرح شده و کشور از وابستگی نجات می‌یابد.

 

مدیر عامل پالایشگاه بندرعباس افزود: محصولات پالایشگاه نیز در حد استاندار یورو ۵ مطابق آخرین استاندار‌های دنیا تولید می‌شود.

 

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ هزار شغل ایجاد شد که بیش از تعهد استان بود گفت: سال گذشته ۱۳۰ درصد تعهد اشتغال استان محقق شد و رتبه چهارم را در کشور کسب کردیم.

 

مهدی دوستی افزود: برای بخشی از شغل‌های ایجاد شده متقاضی در استان وجود ندارد یا اینکه به علت توضیح نا عادلانه شغل کمتر به هرمزگانی‌ها رسیده است.

 

وی گفت: از سال گذشته با برگزاری آزمون توضیح شغل عادلانه شده است.

 

استاندار هرمزگان افزود: امسال ۱۵ هنرستان همجوار جدید در استان راه اندازی می‌شود تا مهارت مورد نیاز صنایع تامین شود.

 

دوستی افزود: ۲ هزار و ۶۵۰ نفر در آزمون پالایشگاه جذب می‌شوند و برگزاری آزمون‌ها با دانشگاه‌های استان است.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها