مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز مطرح کرد؛

کاهش مصرف برق در اهواز با تغییر ساعت اداری

استاندار خوزستان مطرح کرد؛

نگاه ویژه به توسعه و برداشت از میادین مشترک

نشست مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان با استاندار خوزستان انجام شد که در این دیدار استاندار خوزستان بر نگاه ویژه به توسعه و برداشت از میادین مشترک تاکید کردند .
کد خبر: ۱۴۱۱۶۵۵

جام جم آنلاین - خوزستان، عصر روز یکشنبه 21 خرداد مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران این شرکت در نشستی با دکتر علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان حضور یافتند.

عبدالله عذاری بیان کرد: رشد و افزایش تولید نفت، صرفه جویی 700هزار دلاری در تاسیسات Skid Mounted و تحویل گیری آن از شرکت خارجی، تحول اساسی در تعامل با شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات داخلی، شتاب بخشی در برداشت از میادین مشترک غرب کارون، بکارگیری نیروهای بومی و همچنین توجه و عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت نسبت به مردم شهرهای حاشیه تاسیسات نفتی، کمک رسانی در تنش آبی، امدادرسانی به حادثه ساختمان متروپل آبادان و خدمت رسانی به یادمانهای شهدا بخشی از عملکرد شرکت نفت و گاز اروندان است.

وی افزود: کمک به شبکه توزیع برق اهواز جهت حل مشکل ناپایداری برق روستاهای بخش اسماعیلیه، توزیع ۶هزار بسته نوشت افزار جهت دانش آموزان مناطق محروم، همکاری در موضوع استقبال و پشتیبانی از کاروانهای راهیان نور، برپایی موکب اربعین در مرز شلمچه و اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی وسیع در شهرهای خرمشهر، هویزه و سوسنگرد از دیگر اقدامات انجام شده توسط این شرکت است که گزارش انها برای استاندار شرح داده شد.

براساس این گزارش، استاندار خوزستان برای اقدامات خوب این شرکت در موضوع تولید و تعامل با شرکتهای دانش بنیان‌ و عمل به مسولیتهای اجتماعی تقدیر کرد؛ بر نگاه ویژه به توسعه و برداشت از میادین مشترک تاکید نمود و آن را برای کشور بسیار مهم دانست.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها